صنعت نفت آبادان ۱ - ۰ ذوب آهن / ذوب آهن اسیر ریکانی!

تیم فوتبال ذوب آهن امروز به مصاف تیم صنعت نفت آبادان رفت که این دیدار در ورزشگاه تختی آبادان با نتیجه یک بر صفر به سود صنعت نفت آبادان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال ذوب آهن امروز سه شنبه _۱۱ آذر ماه_ از ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و ذوب آهن

ورزشگاه: تختی آبادان

ترکیب صنعت نفت آبادان: حامد فلاح زاده، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، محمود مطلق زاده، حسن بیت سعید، طالب ریکانی، احمد شریعت زاده، محمد حسین زواری، حسین ساکی، عبدالله ناصری و محمد رضا غبیشاوی.

سرمربی: سید اکبر پور موسوی.

ترکیب ذوب آهن: شهاب گردان، حمید ملکی، وحید محمد زاده، سید عبدالله حسینی، قاسم حدادی فر، میلاد جهانی، عرفان پور افراز، مهرداد قنبری، ابوالفضل بابادی عکاشه، سید محمد قریشی و مجتبی حق دوست.

سرمربی: رحمان رضایی.

داور: سید وحید کاظمی.

کارت زرد:

صنعت نفت آبادان: حسین ساکی (دقیقه ۷۴) و محمدحسین زواری (دقیقه ۷۹)

ذوب آهن: -

کارت قرمز:

صنعت نفت آبادان: محمد حسین زواری (دقیقه ۸۹)

ذوب آهن: -

گل‌ها:

صنعت نفت آبادان: طالبی ریکانی (دقیقه ۸۴)

ذوب آهن: -

شرح بازی:

دوتیم بدون محروم رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و وحید محمد زاده پس از پشت سر گذاشتن محرومیت خود به ترکیب ذوب آهن برای این دیدار اضافه شده است. تا دقیقه ۲۰ بازی دو تیم موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند ولی باعث به ثمر رسیدن گلی نشد. بازی پایاپای پیش رفت و بازیکنان با اشتباهات مکرر توپ را از دست می‌دهند، بازیکن صنعت نفت آبادان دقیقه ۴۰ توپ را وارد دروازه ذوب آهن کرد، اما قبل از آن به دست یکی دیگر از مهاجمین این تیم برخورد کرد و خطا اعلام شد. در نهایت نیمه نخست این بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

نیمه دوم تا دقیقه ۶۰ خطری روی دروازه دو تیم ایجاد نشد و در ادامه بازی هم دوتیم حملاتی روی دروازه یک دیگر انجام دادن ولی گلی را در پی نداشت. در دقیقه ۸۴ طالب ریکانی در محوطه جریمه ذوب آهن دو مدافع تیم حریف را جای گذاشت که مدافع سوم مجبور شد با خطا این بازیکن را متوقف کند و داور هم برای صنعت نفت آبادان پنالتی گرفت که یک بر صفر از ذوب آهن پیش افتاد و بعد از گل صنعت نفت آبادان بازی هیجان بیشتری پیدا کرد، زواری با خطا روی بازیکن ذوب آهن کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد تا دقایق پایانی بازی را صنعت نفت آبادان ده نفره پیگیری کند. داور پنج دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت، ذوب آهن حملات متعددی روی دروازه حریف ایجاد کرد ولی در نهایت بازی یک بر صفر به سود صنعت نفت آبادان تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۲: محمدحسین زواری پشت محوطه جریمه شوتی زد که از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰: شوت حسین ساکی از بالای دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶: شوت خطرناک مطلق‌زاده از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

دقیقه ۳۹: زواری توپی را برای بیت سعید ارسال کرد که ضربه سر بیت سعید را شهاب گردان به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه ۴۰: شریعت‌زاده توپ را وارد دروازه ذوب آهن کرد اما قبل از آن توپ به دست مهاجم صنعت نفت برخورد کرده بود.

دقیقه ۷۹: کرنر توسط بازکن ذوب آهن ارسال شد که ضربه سر عکاشه را فلاح زاده جمع کرد.

دقیقه ۸۹: محمد طیبی در محوطه جریمه تیم خود توپ را از دست داد و موقعیتی خطرناک برای ذوب آهن ایجاد شد.

شرح گل:

دقیقه ۸۴: طالب ریکانی در محوطه جریمه دو مدافع ذوب آهن را جای گذاشت که دیگر مدافع ذوب آهن این بازیکن را با خطا متوقف کرد و پنالتی برای این تیم گرفته شد که خود ریکانی پشت توپ ایستاد و گل اول صنعت نفت آبادان را به ثمر رساند.

کد خبر 458928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.