پیش به سوی سومین پیروزی/ خوشبختی در تختی؟

ششصد و هفدهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "پیش به سوی سومین پیروزی" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به دیدار امروز سپاهان و سایپا دارد. تیم فوتبال سپاهان در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته چهارم برای کسب سومین پیروزی در رقابت‌های لیگ برتر میزبان تیم سایپای البرز است. سپاهان لیگ را با شکست آغاز کرد اما نمایش‌های خوب این تیم هوادارانش را امیدوار نگاه داشت و کسب ۲ پیروزی پیاپی در هفته‌های دوم و سوم، زردپوشان اصفهانی را به شرایط آرمانی خود نزدیک کرده است.

"خوشبختی در تختی؟ " تیتر دیگری از این رسانه است که به دیدار امروز گاندوها پرداخته است. تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر باید امروز در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت برود. ذوبی‌ها که در فصل جاری هنوز طعم پیروزی را نچشیده‌اند باید در چهارمین گام از لیگ بیستم به آبادان رفته و مقابل صنعت نفت به میدان بروند. جدالی سخت و حساس که با توجه به فاصله تک امتیازی تیم‌ها و جایگاه آنها در جدول رده‌بندی مسابقات، کسب ۳ امتیاز آن برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

"جشن تولد اسطوره طلایی در نقش جهان" عنوان پایانی این نشریه است که از برگزاری جشن تولد محرم نویدکیا در تمرین دیروز سپاهانی‌ها حکایت دارد. روز گذشته تمرین تیم سپاهان تحت‌الشعاع ورود سرمربی به سن ۳۸ سالگی بود؛ مربی آرامی که با وجود درخواست‌های متعدد نتوانست مانع از کیک مالی صورتش توسط بازیکنان شود!

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان" اینجا کلیک کنید.

کد خبر 458768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.