افزایش استفاده شهروندان اصفهانی از میز خدمات الکترونیک شهرداری

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: با توجه به محدودیت‌های جدید کرونایی که در روزهای اخیر اجرا شده، میزان استفاده شهروندان اصفهانی از میز خدمات الکترونیک شهرداری افزایش چند برابری داشته است.

سیدحمیدرضا ابطحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از یکصد خدمت از طریق سامانه اصفهان من، میز خدمات الکترونیک شهرداری اصفهان، به نشانی My.isfahan.ir به شهروندان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به تقسیم بندی خدمات غیرحضوری سامانه اصفهان من افزود: با توجه به نیاز شهروندان، خدمات این سایت به ۱۰ دسته تقسیم بندی شده که شامل شهرسازی و ساخت و ساز و ساختمان، امور پیمانکاران و کسب و کار و مشاغل، محیط زیست و فضای سبز، حمل و نقل و ترافیک، فضاهای شهری و معابر عمومی، حوادث و تخلفات، گردشگری و تفریح و سلامت، آموزش و پژوهش و فرهنگ، ارتباطات، نظر سنجی و رضایت سنجی و آرامستان‌ها است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان ادامه داد: در قسمت محیط زیست و فضای سبز ۱۳ خدمت، امور پیمانکاران و کسب و کار و مشاغل ۳۷ خدمت، حمل و نقل و ترافیک شش خدمت، شهرسازی و ساخت و ساز و ساختمان ۲۱ خدمت، فضاهای شهری و معابر عمومی ۱۰ خدمت، حوادث و تخلفات چهار خدمت، گردشگری و تفریح و سلامت شش خدمت، آموزش و پژوهش و فرهنگ ۱۳ خدمت، ارتباطات، نظر سنجی و رضایت سنجی شش خدمت و آرامستان‌ها دو خدمت به شهروندان ارائه می‌شود.

وی گفت: خدمات حضوری محدودیت ساعت و مکان دارد، اما با غیرحضوری شدن فعالیت‌ها، عامل محدود کننده زمان و مکان در خدمات حذف می‌شود.

ابطحی از راه‌اندازی سامانه‌های برگزاری جلسات غیرحضوری شهرداری توسط این سازمان خبر داد و گفت: این خدمت در حال حاضر در اختیار معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق شهرداری است و حتی جلسات شورای اسلامی شهر اصفهان بر بسترهای ایجاد شده برگزار می‌شود و امکان حضور میهمانان شورای شهر به صورت غیرحضوری در این جلسات فراهم است.

کد خبر 458760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.