سپاهان- سایپا / تقابل سرمربیان وفادار

تیم فوتبال سپاهان در چهاردهمین هفته لیگ برتر میزبان سایپا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه تیم‌های سپاهان و سایپا در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و سایپا

سه شنبه، ۱۱ آذرماه، ساعت ۱۶:۲۰

ورزشگاه: نقش جهان

داور: حسین زیاری

آخرین رویارویی: سایپا صفر- سپاهان صفر

پخش زنده: شبکه اصفهان

در اندیشه سومین برد متوالی برابر شکست ناپذیران سایپا

یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر تقابل سپاهان و سایپا در ورزشگاه نقش جهان است. جذاب‌ترین نکته تقابل این دو تیم حضور بزرگ‌ترین اسطوره‌های دو تیم روی نیمکت به عنوان سرمربی است، در سپاهان محرم نویدکیا و در سایپا ابراهیم صادقی سال‌ها در پیراهن تیم‌های خود در لیگ برتر بازی کردند و حالا در قامت سرمربی روی نیمکت تیم‌شان نشسته‌اند.

سپاهان در حالی به مصاف سایپا می‌رود که با دو برد متوالی برابر آلومینیوم و تراکتور به وضعیت خود در جدول بهبود بخشید و با ۶ امتیاز قبل از آغاز هفته چهارم رده سوم جدول را از آن خود کرد. پیروزی سپاهان در بازی خانگی برابر سایپا که بسیار حائز اهمیت است می‌تواند سپاهان را در بهترین حالت تا رده دوم بالا بیاورد.

طلایی پوشان اصفهانی در دو هفته گذشته نشان دادند رفته رفته به هماهنگی و فرم ایده‌آلی که مدنظر کادر فنی این تیم است نزدیک شده‌اند، هرچند همچنان اشکالاتی مثل نداشتن دقت در پاس و ضربات آخر دیده می‌شود که کادر فنی سپاهان باید روی آن کار کند.

در سوی دیگر سایپا با تفکرات دفاعی ابراهیم صادقی بعد از اینکه در دو هفته اول دو تساوی از پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان گرفت، هفته گذشته برابر نساجی مازندران با گل بازیکن سابق سپاهان یعنی محسن مسلمان به برتری رسید تا با ۵ امتیاز و بدون شکست به رده‌های بالایی جدول هم صعود کند.

مصاف با سایپا بدون شک دیدار راحتی برای سپاهان نخواهد بود، سپاهانی‌ها فصل گذشته اسیر بازی دفاعی یاران صادقی شدند و چه در بازی رفت و چه برگشت نتوانستند لایه‌های دفاعی تیم ابراهیم صادقی را باز کنند تا دو تساوی بدون گل حاصل کار دو تیم در جدال‌های فصل گذشته باشد. در بازی امروز نیز احتمالاً سایپا با ارائه یک بازی بسته و دفاعی دنبال یک تساوی بدون گل دیگر است و باید دید آیا این بار سپاهان با تفکرات متفاوت محرم نویدکیا می‌تواند دروازه سایپا را باز کند یا خیر.

خبر خوب برای سپاهان بازگشت گئورگی گولسیانی به شرایط بازی است و او در دسترس کادر فنی برای بازی امروز قرار دارد، هرچند به نظر محمد نژاد مهدی و محمدرضا مهدی‌زاده در دفاع وسط جا افتاده‌اند و ممکن است به گولسیانی بازی نرسد. محمدرضا خلعتبری اما همچنان درگیر مصدومیت است و حضور او در دیدار امروز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، امید نورافکن، محمد نژادمهدی، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد کریمی، سروش رفیعی، جلال الدین علی محمدی، محمد محبی، محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده

ترکیب احتمالی سایپا:

محمدحسین منادی، فریبرز گرامی، رضا جعفری، رضا علیاری، حسین ماهینی، مهیار جباری، امیرعلی صادقی، حسین مالکی، ابوالفضل جلالی، محسن مسلمان و صادق بارانی

کد خبر 458723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.