آمادگی نفت و گاز شرق برای تولید پایدار گاز در زمستان

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق گفت: پیشگیری‌های لازم در بخش‌های عملیاتی و پشتیبانی تحت پوشش شرکت نفت و گاز شرق برای تولید پایدار گاز در فصل زمستان انجام شده است.

به گزارش ایمنا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، سیدابوالحسن محمدی اظهار کرد: فصل زمستان یکی از محک‌های واقعی برای ارزیابی بخش‌های عملیاتی، پشتیبانی و تعمیراتی است و باید ضمن ارتقای سطح آمادگی، پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم برای تولید پایدار گاز انجام شود.

وی افزود: در این مجموعه در نشست‌های کمیته مقابله با بحران، تصمیم‌های پیشگیرانه اتخاذ و پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است و در حال حاضر این شرکت آماده گازرسانی پایدار در فصل زمستان است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق ادامه داد: همه شیرآلات قطع جریان حساس مربوط به خطوط در سطح منطقه عملیاتی خانگیران شناسایی و با اقدام واحدهای تعمیراتی اصلاح شده است؛ افزون بر آن می‌توان به انجام تعمیرات خطوط انتقال نیرو و منابع تغذیه بدون وقفه (UPS) به‌عنوان اقدام‌های شاخص تعمیراتی که برای حفظ تولید پایدار گاز انجام شده است اشاره کرد.

محمدی با اشاره به گستردگی راه‌ها و جاده‌های منطقه عملیاتی خانگیران، از آن به‌عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کارگروه مقابله با بحران یاد کرد و افزود: با حضور گروه‌های مختلف، راه‌های مواصلاتی و سخت‌گذر بررسی و نقاط حادثه‌خیز در بحران‌های احتمالی فصل زمستان شناسایی و رفع شده است.

وی با اشاره به شرایط خاص آب و هوایی منطقه خانگیران و جو ناپایدار عنوان کرد: به‌طور مستمر به محض اعلام شرایط خاص جوی از سوی سازمان هواشناسی، نشست‌های کمیته بحران بلافاصله تشکیل و تصمیم‌های لازم گرفته می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق درباره ارائه خدمات پشتیبانی در شرایط بحران گفت: با تدابیر انجام‌شده در واحدهای خدمات پشتیبانی و تدارکات کالا، کالاها و مواد شیمیایی مورد نیاز، بسته‌های غذایی و دیگر موارد لازم و ضروری تأمین شده است و از این جهت نیز آمادگی کامل برای مقابله با شرایط بحرانی را داریم.

کد خبر 458554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.