خلعتبری، یار مارادونا در تنیس فوتبال

ششصد و شانزدهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "مارادونا برای تنیس فوتبال مرا به عنوان یار صدا می‌زد" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های محمد رضا خلعتبری در خصوص دوران حضورش در کنار مارادونا دارد. خلعتبری گفته است: قبل از اینکه با مارادونا از نزدیک ملاقات کنم به شدت او را دوست داشتم و شاید در چشمانم در اولین دیدار این علاقه را دید. در جریان تمرین هر وقت می‌خواست تنیس فوتبال بازی کند مرا صدا می‌زد تا به عنوان یارش در کنارش بازی کنم. با اینکه سن و سالی از مارادونا گذشته بود و اضافه وزن داشت اما قدرت بازی‌سازی، پاس‌های بلند و کوتاه میلی‌متری، قدرت حفظ فوق‌العاده‌ای را همچنان داشت.

"می‌خواهم دوباره به تیم ملی دعوت شوم" تیتر دیگری از این رسانه است که به صحبت‌های محمد نژادمهدی پرداخته است. مدافع سپاهان در خصوص شانس دعوت دوباره به تیم ملی اظهار کرده است: به هر حال انتخاب بازیکن و دعوت به تیم ملی به نظر سرمربی بستگی دارد. قطعاً عملکرد خوبم در سپاهان به این مساله کمک خواهد کرد تا حرفی برای گفتن و دعوت به تیم ملی داشته باشم. با تمام قوا برای رسیدن دوباره به این خواسته تلاش می‌کنم و امیدوارم این شانس را دوباره پیدا کنم.

"نقشه صعود به قطر در جیب کیست؟ " عنوان پایانی صفحه اول این نشریه است که مطلبی در مورد صعود تیم ملی به جام جهانی را در خود گنجانده است. نویسنده می‌گوید تنها نکته‌ای که برخی مواقع مایه امیدواری می‌شود، ایجاد روحیه‌ای عجیب در تیم ملی ایران در بازی‌های سخت و دشوار است. صعود ایران به جام جهانی فرانسه در شرایطی رقم خورد که حتی فدراسیون و دستگاه ورزش وقت کشور نیز امیدی به کسب نتیجه در ملبورن نداشتند اما ستاره‌های آن زمان فوتبال ایران در دیدار با استرالیا، نیمه دوم اعجاب انگیزی را ساختند.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان" اینجا کلیک کنید.

کد خبر 458553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.