تصادف ۳ خودرو در اصفهان یک کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان اصفهان از تصادف دو کامیون و یک سواری پراید در محور سجزی_نایین خبر داد که باعث فوت یک نفر و مجروح شدن سه فرد دیگر شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین پورقیصری، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تصادف منجر به فوت در محور "سجزی- نائین" بلافاصله گشت انتظامی و عوامل پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه رانندگی یک کامیون کشنده، یک کامیون بنز و یک سواری پراید با یکدیگر برخورد کرده که متأسفانه راننده پراید در دم فوت و سه سرنشین این خودرو نیز مجروح شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات رانندگی پلیس راه "اصفهان-نایین" عبور از محل ممنوعه سواری پراید اعلام شده است.

رئیس پلیس راه اصفهان تاکید کرد: رانندگی با سرعت مجاز و مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب نقش مهمی در کاهش حوادث رانندگی دارد که امید است رانندگان عزیز به توصیه‌های پلیس توجه کنند، با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند و هرگاه احساس خستگی و خواب آلودگی داشتند در مکانی امن توقف و پس از استراحت و رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند.

کد خبر 458133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.