توسعه دایره خدمات الکترونیک شهرداری اصفهان/بهره‌برداری و کلنگ زنی ۹ پروژه در منطقه ۹

شهردار اصفهان گفت: شهرداری خدمات شهرسازی و درخواست‌های مربوطه از جمله صدور پروانه، استعلام‌ها، خدمات عمرانی، ترافیکی، فرهنگی را از طریق میز خدمت الکترونیک و سامانه my.isfahan.ir به مردم ارائه می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز _شنبه هشتم آذرماه ۹۹_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، اظهار کرد: با توجه به مصوبه هیئت دولت مبنی بر تعطیلی یک هفته‌ای ادارات، از امروز شهرداری اصفهان در شرایط متفاوتی قرار گرفته است.

وی افزود: از آنجا که ارائه خدمات عمومی مستمر و دائمی است، بی شک شهرداری نیز تلاش می‌کند تمام خدمات شهری، امدادی و موارد مشابه را بدون وقفه به مردم ارائه کند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: شهرداری اصفهان از ماه‌های گذشته با توسعه دایره خدمات الکترونیک دارای امکاناتی است که دورکاری ها، خدمات رسانی به مردم را با مشکل مواجه نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه شهرداری از طریق سامانه my.isfahan.ir خدمات خود را در زمینه شهرسازی و درخواست‌های مربوطه از جمله صدور پروانه، استعلام‌ها، خدمات عمرانی، ترافیکی، فرهنگی را از طریق میز خدمت الکترونیک به مردم ارائه می‌کند، افزود: انتظار می‌رود شهروندان از طریق مراجعه به این سامانه درخواست‌های خود را در موضوعات مشخص به صورت آنلاین و برخط پیگیری کنند.

نوروزی خاطرنشان کرد: شهروندان با توجه به اینکه می‌توانند به صورت اینترنتی نیازهای خود را برطرف کنند، هیچ‌گونه نگرانی به لحاظ بهره‌مندی از خدمات مورد نیاز خود نداشته باشند.

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونایی، از هفته جاری بخشی از برنامه‌های «هر یکشنبه، یک افتتاح» در قالب رسانه‌ای برگزار می‌شود، ادامه داد: در این شیوه بدون برگزاری اجتماعات، خدمات به مردم عرضه می‌شود و پروژه‌ها بهره‌برداری می‌شود.

شهردار اصفهان گفت: فردا (یکشنبه ۹۹.۹.۹) در منطقه ۹ شهرداری تعداد ۹ پروژه شامل سه خیابان، فاز سوم بوستان مهر، باز زنده‌سازی مادی رهنان و کلکتور غرب بهره‌برداری می‌شود و عملیات اجرایی چند پروژه همچون باغ عرفا، ورزشگاه غرب و مجتمع فرهنگی گردشگری منارجنبان آغاز خواهد شد.

وی اظهار کرد: طرح‌های خلاقانه مدیر و کارکنان منطقه ۹، چشم‌انداز مطلوبی را برای این منطقه ترسیم کرده است.

نوروزی اظهار امیدواری کرد: به زودی در کنار پروژه‌های بزرگ و ملی، بیش از ۵۰ پروژه ارزشمند در مناطق و سازمان‌ها از جمله پنج پارک و بوستان، هفت خیابان، پنج فرهنگسرای تخصصی و مراکز تفریحی، سه ورزشگاه و دو پروژه احیا و بازسازی اماکن تاریخی، چهار پروژه میدان‌سازی، دو پروژه پارکینگ عمومی، دو ایستگاه آتش‌نشانی و پروژه‌های مهم دیگر در زمینه‌های پسماند و توسعه خدمات شهری تقدیم شهروندان می‌شود.

کد خبر 458026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.