دستگاه‌های متولی پاسخگوی ترور شهید محسن فخری زاده باشند

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های متولی باید پاسخگوی ترور شهید محسن فخری زاده باشند. نمی‌توانیم بپذیریم که رژیم صهیونیستی بتواند توسط عامران و جاسوسان خود در داخل ایران دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کند.

محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در مورد ترور محسن فخری‌زاده دانشمندان هسته‌ای اظهار کرد: شهید فخری‌زاده در طول سه دهه گذشته توانست با روحیه جهادی در مباحث علمی دستاوردهای فراوانی را برای انقلاب اسلامی کسب کند و قرار نیست با ترور و حذف دانشمندانی مانند وی، پیشرفت‌های علمی در کشور کاهش یابد؛ زیرا نخبگان و دانشمندان ایرانی مسیر این شهدا را ادامه خواهند داد و رو سیاهی‌اش برای جنایتکاران آمریکایی و صهیونیست‌ها باقی خواهد ماند.

وی افزود: امروز دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور باید عاملان ترور شهید فخری‌زاده را پیدا کنند و آنها را به سزای اعمال خودشان برسانند. بعد از شهادت چندین دانشمند هسته‌ای توسط ایادی بیگانه، پذیرفته نیست که هنوز شاهد اینگونه ترورها در کشور باشیم.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دستگاه‌های متولی باید پاسخگوی ترور شهید محسن فخری‌زاده باشند. نمی‌توانیم بپذیریم که رژیم صهیونیستی بتواند توسط عامران و جاسوسان خود در داخل ایران دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کند.

جوکار خاطرنشان کرد: ایران در زمینه مقابله با تروریسم پتانسیل‌های فراوانی دارد و باید در مقابل این اقدامات بزدلانه که توسط تروریسم دولتی بیگانگان در سطح منطقه‌ای صورت می‌گیرد بایستد.

کد خبر 458005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.