تکذیب خبر سرقت در شهرداری آبادان/ لغو حکم سرپرست شهرداری الیگودرز

در این بسته خبری از لغو حکم سرپرست شهرداری الیگودرز تا فعالیت ۳۰ درصد تاکسی‌های بوشهر در ساعت‌های ممنوعیت تردد و بخشودگی بهای خدمات اصناف سبزوار را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تکذیب خبر سرقت دستگاه‌های هرس درختان

روابط عمومی شهرداری آبادان در اطلاعیه‌ای رسمی خبر مربوط به سرقت دستگاه‌های هرس کارگران فضای سبز شهری در آبادان را تکذیب کرد.

پساب کشتارگاه دماوند جهت تولید آب کشاورزی تصفیه می‌شود

عباس صفری، شهردار دماوند گفت: کشتارگاه این شهر بعد از گذشت سال‌ها که به‌عنوان یک معضل بهداشتی محسوب می‌شد با اتمام فاز تصفیه خانه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، اکنون پساب آن تصفیه شده و آب کشاورزی تولید می‌شود.

اجرای ضوابط و مقررات اجرایی طرح تفصیلی ساری

مرتضی بربسته، سرپرست معاونت شهرسازی، معماری و امور مناطق شهرداری ساری گفت: ساری به عنوان مرکز استان چشم اندازی بر مبنای معیارهای ملی و بین المللی را در تعاریف شهرسازی خود می‌بیند از این رو اهمیت مهندسی طرح‌های تفصیلی ساری با جدیت از سوی معاونت شهرسازی، معماری و امور مناطق جهت اجرا، پیگیری می‌شود.

بخشودگی بهای خدمات اصناف سبزوار

شهرداری و شورای اسلامی شهر سبزوار در حال تدوین و تصویب بخشودگی بهای خدمات پسماند و سایر خدمات اصنافی هستند که به استناد تصمیمات ستاد ملی مقابله با ویروس منحوس کرونا تعطیل شده‌اند.

لغو حکم سرپرست شهرداری الیگودرز

حکم سرپرست شهرداری الیگودرز به خاطر شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری لغو شد. شرکت این مسئول الیگودرزی در مراسم تشییع و خاکسپاری، مخالف مصوبات ستاد مدیریت کرونا است.

واگذاری مدیریت سایت پسماند محمدآباد به شهرداری قزوین

علی فرخزاد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین با بیان اینکه واگذاری مدیریت سایت پسماند محمدآباد به شهرداری قزوین، اظهار کرد: در کارگروه پسماند استان قزوین مقرر شد تا بر پسماندهای عفونی و بهداشتی که توسط بیمارستان‌ها جمع آوری و بی خطر سازی می‌شود نظارت‌های بیشتری انجام شود و بر اساس زمان بندی مشخص دستگاه‌های اتوکلاو مورد نیاز مربوط به بی خطر سازی در بیمارستان‌ها نصب شود.

ساماندهی سگ‌های بلا صاحب در رباط کریم

نظام ملکشاهی، فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: به زودی شاهد کنترل و نظارت بر سگ‌های بلا صاحب توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌های تابعه خواهیم بود.

رفع آب‌گرفتگی و پاکسازی معابر شهری صفادشت

احمد عبدی نکو، معاون شهردار صفادشت از هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی معابر توسط نیروی‌های خدماتی این شهرداری خبر داد.

فعالیت ۳۰ درصد تاکسی‌های بوشهر در ساعت‌های ممنوعیت تردد

رضا فرشیان، مدیر تاکسیرانی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندر بوشهر گفت: ۳۰ درصد از تاکسی‌ها در ساعات ممنوعیت تردد شبانه به شهروندان بوشهری خدمت رسانی می‌کنند.

ابلاغ ساختار سازمانی ۶ شهرداری تازه تأسیس

عباس کرکه آبادی، مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: ساختار سازمانی شش شهرداری تازه تأسیس‎ ابلاغ شد.

کد خبر 457874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.