شگفتی سازی دختران نامی نو با برد مقابل مهران

در دیدارهای دور سوم از گروه اول لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم نامی نو اصفهان ۶۷ بر ۵۷ مقابل تیم مهران به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز پنجشنبه_ ۶ آذرماه _ دیدارهای دور سوم از گروه اول لیگ برتر بسکتبال بانوان با دیدار تیم‌های نامی نو اصفهان و مهرام از ساعت ۱۱ پیگیری شد.

در اولین و مهم‌ترین دیدار امروز، تیم‌های قدرتمند مهرام تهران و نامی نو اصفهان در سالن دانشگاه آزاد واحد تهران شمال به مصاف هم رفتند. تیم نامی نو اصفهان با بازی فوق‌العاده خوب توانست نخستین شکست فصل را به تیم بدون باخت مهرام صدرنشین تحمیل کند.

تیم نامی نو اصفهان با هدایت آزاده زمان پور در نبردی پایاپای ۶۷ بر ۵۷ تیم مهران با هدایت نیکا بیک لیک لی را شکست داد.

در کوارتر اول، هردو تیم در بازی و امتیاز گیری مساوی بودند و کوارتر با نتیجه ۱۵ بر ۱۵ به پایان رسید.

در کوارتر دوم، شاگردان آزاده زمانپور و نیکا بیک لیکلی بازی برابری داشتند اما نامی نو با درخشش ناهیده اسدی و مژگان خدادادی ۱۹ بر ۱۵ پیروز شد.

در کوارتر سوم، اشتباهات مهرام زیر سبد مانع از امتیاز گیری تیم بود، دختران نامی نو با عملکرد خوب خود توانستند ۲۰ بر ۱۳ برتری خود را نشان دهند.

در کوارتر چهارم، مهرام آخرین تلاش‌های خود را برای کسب امتیاز انجام داد. در آخرین دقایق بازی، رقابت فشژچضچ ۱

رده‌تری بین دو تیم وجود داشت و مهرام فاصله امتیازی خود را با نامی نو کاهش. درخشش معصومه اسماعیل زاده و ناهیده اسدی باعث شد نامی نو پیروز شود. کوارتر چهارم با نتیجه ۱۳ بر ۱۱ به پایان رسید.

نامی نو با پیروزی برابر شاگردان بیک لیک لی موفق شد نخستین شکست فصل را به تیم مهرام وارد کند. در گروه یک لیگ برتر بسکتبال بانوان، نامی نو اصفهان یک باخت، مهرام یک باخت و گروه بهمن ۲ باخت در کارنامه خود دارند.

در تقابل دو تیم نامی نو اصفهان و مهرام، معصومه اسماعیل زاده نیز با ۱۴ امتیاز و ۱۰ ریباند موفق به ثبت دبل دبل شد، ناهیده اسدی با ۱۶ امتیاز و ۱۰ ریباند به اضافه ۵ پاس گل و ۲ توپ ربایی برای نامی نو دبل دبل کرد. تینا عیساییان با کسب ۱۷ امتیاز برای مهرام، امتیازآورترین بازیکن میدان شد و با ۱۶ ریباند و تا توپ ربایی، دبل دبل کرد.

در بازی امروز، الکساندرا بگینیسیچ بازیکن خارجی تیم مهرام بازی خوبی را از خود نشان نداد.

کد خبر 457808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.