احراز هویت سایت و اپلیکیشن با ارسال پیامک

اگر دنبال سامانه‌ای می‌گردید که بتوانید به ساده‌ترین شکل ممکن و با صرف کمترین هزینه، امنیت سایت خودتان و کاربرانتان را تامین کنید، ادامه مطلب را بخوانید.

‌با پیشرفت تکنولوژی، مراحل اثبات هویت کاربران سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها دیگر مانند گذشته نیست که حتماً ناچار باشند که تصویری از کارت ملی یا سایر مدارک خودشان را آپلود کنند تا بتوانند از سرویس‌ها استفاده کنند. اکنون همه‌چیز با همان گوشی موبایلی که در دست شماست انجام می‌شود. حتی به نصب اپلیکیشن خاصی هم برای انجام این کار نیازی نیست.

احراز هویت پیامکی نوع مدرنی از تشخیص هویت کاربران است که اغلب به‌صورت احراز هویت دو عاملی (2FA) مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این سبک از احراز هویت، کاربر کدی را که از طریق پیامک به شماره تلفن او ارسال شده، در سایت یا اپلیکیشن وارد می‌کند تا به سرویس خاصی دسترسی پیدا کند. احراز هویت پیامکی به وسیله وردپرس پیامک، روش مؤثری برای جذب مشتریان به‌شمار می‌رود.

احراز هویت پیامکی؛ سهولت‌بخش و مطمئن

احراز هویت سایت و اپلیکیشن با ارسال پیامک به کاربر این اطمینان را می‌دهد که فقط خود اوست که می‌تواند وارد پنل کاربریش شود و به خدمات موردنظرش دسترسی پیدا کند.

پس حتی اگر شخصی نام کاربری و رمز عبور شما را به دست بیاورد، باز هم نمی‌تواند از آن برای دسترسی به پروفایل شما در سایت و اپلیکیشن‌های مختلف استفاده کند.

هم‌اکنون سرویس‌های بزرگی همچون اینستاگرام، فیسبوک و غیره از احراز هویت پیامکی استفاده می‌کنند. این موضوع نشان می‌دهد که احراز هویت با پیامک نسبت به دیگر روش‌ها، در سراسر جهان در دسترس‌تر و کارآمدتر است.

مزیت‌های احراز هویت سایت و اپلیکیشن با پیامک

۱- احراز هویت دو عاملی پیام کوتاه هنوز زنده است و به دلیل فراگیر بودن پیامک، همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این یک قابلیت استاندارد است که اکثر شرکت‌های مخابراتی در سراسر جهان آن را ارائه می‌کنند. حتی اگر کاربری تلفن هوشمند هم نداشته باشد، قطعاً یک تلفن همراه ساده در اختیار دارد که از پیامک پشتیبانی کند.

۲- استفاده از این روش بسیار آسان است. چراکه نیازی به دانلود هیچ اپلیکیشن، اسکن هرگونه کد QR و غیره نیست.

نزدیک به ۳۰ سال است که SMS مورد استفاده قرار می‌گیرد و اکنون حتی پدربزرگ و مادربزرگ‌ها هم توانایی استفاده از آن را دارند. بنابراین اگر کاربران دور از دنیای تکنولوژی هم باشند باز هم می‌توانند به‌سادگی از این سیستم احراز هویت بهره‌مند شوند.

۳- اگر کسی بخواهد یک حساب کاربری را هک کند، به یک کد اس ام اسی نیاز خواهد داشت که فقط به شماره تلفن او ارسال می‌شود. بنابراین امکان بسیار کمی وجود دارد که دست هکرها به اطلاعات کاربری شما یا مشتریان‌تان برسد.

ملی پیامک مناسب‌ترین سامانه پیامکی برای احراز هویت کاربران

شما باید یک پنل اس ام اس ملی پیامک باکیفیت را برای استفاده از سرویس احراز هویت پیامکی انتخاب کنید. اگر سامانه پیامکی‌ای که شما انتخاب می‌کنید از سرعت کافی در پاسخگویی به کاربر برخوردار نباشد، نه تنها استفاده از آن هیچ سودی برای شما ندارد، بلکه باعث از دست رفتن مشتریان شما هم می‌شود.

پیشنهاد ما به شما در این مورد به‌خصوص سامانه پرسرعت ملی پیامک است.

سامانه پیامکی ملی پیامک با بهره‌گیری از سخت‌افزار مدرن، هر آنچه از یک پنل پیامکی نیاز داشته باشید را در اختیار شما قرار خواهد داد تا به تمام اهداف کاری خودتان برسید.

شما با استفاده از وب سرویس ملی پیامک می‌توانید وب‌سایت یا اپلیکیشن‌تان را به سیستم پیامکی مجهز کنید و از طریق آن اس ام اس‌هایتان را ارسال، دریافت و مدیریت کنید.

این کار به هیچ عنوان چیز پیچیده‌ای نیست، ملی پیامک نمونه کدهای آماده‌ای را برای اتصال وب سرویس به سایت یا اپلیکیشن شما دارد که در بیش از ۱۴ زبان برنامه‌نویسی مختلف برای شما آماده شده است تا بتوانید بدون دردسر از آن بهره‌مند شوید.

سامانه پیامکی ملی پیامک به کمک ابزارهای حرفه‌ای، امکان ارتباط و تعامل بیشتر و بهتر میان شما و مشتریان را افزایش می‌دهد. از ویژگی‌های برجسته سامانه پیامکی ملی پیامک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان تفکیک مخاطبین بر اساس مقیاس‌های مختلف سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی، اپراتور و غیره
  • امکان ایجاد دفترچه مخاطبین و اطلاعات آن‌ها به دو صورت هوشمند و دستی و قابلیت گروه‌بندی
  • امکان برگزاری مسابقه، قرعه‌کشی و نظرسنجی و تحلیل حرفه‌ای پاسخ‌های مخاطبین
  • امکان گزارش‌گیری از پیامک‌های ارسال شده
  • امکان ارسال پیامک‌های یادآوری، تبریک، تسلیت، سررسید و غیره
  • رابط کاربری ساده و کارآمد

برای خرید پنل اس ام اس و کسب اطلاعات بیشتر در مورد پنل‌های ملی پیامک می‌توانید به وب‌سایت آن به آدرس www.melipayamak.co m مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید. کارشناسان ملی پیامک از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب جوابگوی شما هستند.

کد خبر 457781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.