پروژه چپگرد صدرا درآینده ای نزدیک افتتاح می شود

شهردار شیراز گفت: با تمام توان در پروژه چپگرد صدرا مشغول به کار هستیم تا این پروژه را افتتاح و تقدیم شهروندان کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا حیدراسکندرپور در بازدید امروز(چهارشنبه) از پروژه چپگرد صدرا ضمن تبریک روز بسیج عنوان کرد: مقرر شده بود این پروژه در شهریورماه افتتاح شود اما برای اطمینان از ایمنی پروژه، مشاور طرح را اصلاح کرد و وقفه دو ماهه در اجرای پروژه چپگرد صدرا به علت تغییر نقشه و اعمال اصلاحیه های لازم بود.

وی افزود: این وقفه به دلیل حساسیت مجموعه شهرداری بر ایمنی و کیفیت پروژه بود و نمی خواستیم کیفیت و ایمنی را قربانی سرعت پروژه کنیم و ترجیح دادیم پروژه با تاخیر انجام شود اما حساسیت های مجموعه شهرداری در بحث ایمنی برطرف شود.

شهردار شیراز با اشاره به حساسیت بالای اجرای پروژه چپگرد صدرا اظهار کرد: موضوع قابل اهمیت در اجرای پروژه چپگرد صدرا مسدود نشدن مسیر ترافیک ورودی شیراز است و پروژه با وجود ترافیک زیر پل درحال اجراست و مشکلی برای ترافیک ورودی ایجاد نشده است.

اسکندرپور با بیان اینکه مجموعا یک کیلومتر طول اجرای پل چپگرد صدرا است، گفت: این چپگرد ترافیک ورودی از سمت صدرا را به شیراز منتقل می کند و همچنین از تداخل ترافیکی محور صدرا و ورودی شیراز جلوگیری می کند.

وی در خصوص بازدیدهای مستمر و میدانی از پروژه های متعدد شهرداری شیراز که در همه نقاط شهر در حال اجراست، خاطر نشان کرد: علاوه بر اینکه به صورت روزانه از طریق دوربین های موجود در پروژه ها روند اجرایی آنها را چک میکنم، اما به صورت مستمر نیز با مدیران مربوطه از پروژه ها بازدید می کنم و این امر باعث تسریع در روند اجرایی، نظارت بر میزان پیشرفت پروژه و حل مشکلات احتمالی می شود.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه تلاش داریم نورپردازی و فضای سبز نیز در پروژه چپگرد صدرا اجرا شود، اظهارکرد: از شهروندان به ویژه ساکنین شهرک های شمال غرب شیراز و مسافرانی که از ورودی غربی وارد شیراز می شوند و ممکن است اجرای این پروژه مشکلاتی برای آنها ایجاد کرده باشد، عذرخواهی می‌کنم و به آنها اعلام می‌کنم که ما حداکثر تلاش خود را برای کاهش مشکلات ناشی از اجرای پروژه انجام دادیم

در ادامه این بازدید اسماعیل صالحی گفت: پروژه چپگرد صدرا هم اکنون حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون کارگران در حال بتن ریزی عرشه پروژه چپگرد صدرا عنوان کرد: در دو مقطع دیگر نیز بتن ریزی داریم و سپس کارهای نهایی انجام می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد:حجم عملیات بتن ریزی که هم اکنون پنجم آذرماه در حال اجراست ۴۰۰ متر مکعب است و با دو دستگاه پمپ بتن و ۱۴ تراک میکسر انجام می شود.

کد خبر 457680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    0 1
    جای بسی تامل است ، طراح پروژه چه شرکتی بوده که باعث گردید دو ماه حق مردم و بیت المال تضییع گردد. کوتاهی از ناحیه کارفرما بوده یا طراح ؟