روی اعتقادات محرم نویدکیا تمرکز کردیم

مربی تیم سپاهان گفت: محرم خارج از ایران بازی کرده فوتبال اروپا را می شناسد، فقط اعتقاد محرم به فوتبال مالکانه نیست بلکه فوتبال در شرایط خاص خودش استراتژیک های خاص نیاز دارد که روی همه این زمینه ها کار کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا مرزبان در کنفرانس خبری قبل از بازی با تراکتور اظهار کرد: خوشحالم بعد از اینکه مدت زیادی در ایران نبودم یک بار دیگر به تبریز آمدم. بازی سومی است که باید در لیگ انجام دهیم و از قدرت خوب تیم تراکتور آگاهی داریم، این تیم در دوبازی گذشته فقط توانسته دو امتیاز بگیرد و لیاقت بیشتری داشته است. تراکتور سال‌های زیادی است که در سطح بالا بازی می‌کند بازی سختی خواهیم داشت، امیدوارم مسابقه زیبایی برای تماشاگران باشد.

وی ادامه داد: محرم خارج از ایران بازی کرده و فوتبال اروپا را می‌شناسد، فقط اعتقاد محرم به فوتبال مالکانه نیست بلکه فوتبال در شرایط خاص خودش استراتژیک‌های خاص نیاز دارد که روی همه این زمینه‌ها کار کردیم. سرعت انتقال بازی برای ما اهمیت دارد در کنار آن فوتبال مالکانه و تمام مسائلی که دنیای فوتبال امروز نیاز دارد، ما هم نیاز داریم.

مربی تیم سپاهان با بیان اینکه محرم گفته به چه چیزهایی اعتقاد دارد روی آن تمرکز کردیم، خاطرنشان کرد: هر هفته باید کیفیت لازم را داشته باشیم و انتظار مدت زمان طولانی نداریم باید هر روز تیم را رو به جلو ببریم و نتایج خوب بگیریم و جز مدعیان باشیم.

مرزبان تصریح کرد: محروم نداریم، مصدومان همه برگشتند ولی شرایط بازی را ندارند.

کد خبر 457668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.