پنل بتنی اطراف پارک تازه تاسیس شهدای مدافع حرم برچیده شود

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهر بدون پوشش گیاهی و درختان، شرایط لذت‌بخش و آرامش بخش نخواهد داشت و آنچه پروژه‌های عمرانی را پذیرفتنی می‌کند استفاده از گل و گیاهان در اطراف سازه‌های آهنی و بتنی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحیم خستو ظهر امروز (چهارشنبه) در آئین بهره‌برداری از پارک محله‌ای «شهدای مدافع حرم» در شهرک احسانی نژاد با بیان اینکه یک قدم دیگر جهت جلب رضایت شهروندان برداشته شده است، اظهار کرد: خرسندم که در پارک از درختان و گونه‌هایی که با اقلیم و آب و هوای کرج سازگار هستند استفاده شده است و این مهم باید در همه پروژه‌های فضای سبز مد نظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: شهر خوب و پایدار شهری است که همه ساکنان و شهروندانش نسبت به آن علاقه‌مند و دغدغه‌مند باشند و بی‌شک بدون استفاده از گونه‌های گیاهان و درختان و فضای سبز نمی‌توان در شهر شرایط لذت‌بخش و آرامش بخش ایجاد کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: نکته‌ای که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد، استفاده از دیوارها و پنل‌های بتنی در اطراف پروژه است که مغایر با مصوبه کمیسیون هنر و ارتباطات و تاکید شورا بوده است و البته اقتضای شهرک مسکونی و روحیات شهروندان خوبی که خواستار آرامش روانی و بصری هستند نیز نیست.

خستو خاطرنشان کرد: تقاضا دارم حداقل نسبت به برچیده شدن ردیف دوم پنل بتنی اقدام شود تا فضای بیرونی پروژه نیز زیبایی‌ها را به تصویر کشیده و در شأن شهروندان و ساکنان این شهرک و محلات اطراف باشد.

کد خبر 457611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.