کارلوس ته‌وز از فوتبال خداحافظی می‌کند

کارلوس ته‌وز مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین که درحال حاضر در کشورش توپ می‌زند به زودی از دنیای فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کارلوس ته‌وز مهاجم ۳۶ ساله بوکاجونیورز اعلام کرد در پایان بازی‌های این تیم در کوپا لیبرتادورس از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند.

بوکا اکنون به مرحله یک هشتم نهایی راه یافته و فینال مسابقات در ژانویه ۲۰۲۱ برگزار می‌شود. ته‌وز خیلی دوست دارد پایان کارش در دنیای فوتبال به عنوان بازیکن حرفه‌ای با کسب جام همراه باشد. این بازیکن خوش تکنیک و دوست داشتنی با حضور در تیم‌های بزرگ و انجام بازی‌های ماندگار، نشان داد چه بازیکن با کیفیتی است و اسمش در تاریخ فوتبال ماندگار است.

ته‌وز که در ۷۶ بازی ملی ۱۳ گل به ثمر رساند و ۳ بار نایب‌قهرمان کوپا آمریکا شد، در باشگاه‌های کورینتیانس، وستهم، منچستریونایتد، منچسترسیتی، یوونتوس و شانگهای شنهوا نیز حضور داشت. حاصل کار این بازیکن آرژانتینی از بازی در تیم‌های مختلف، ۳ قهرمانی در لیگ برتر و ۲ قهرمانی در سری‌آ بوده است. ته‌وز مدال طلای المپیک ۲۰۰۴ آتن را به گردن آویخته و ۳ بار مرد سال آمریکای جنوبی شده است.

کد خبر 457541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.