انتصاب جدید شهردار منطقه سه شیراز

شهردار شیراز گفت: طی حکمی کریم شکوهیان به سمت شهردار منطقه ۳ منصوب و از مسعود طهماسبی شهردار اسبق شهرداری منطقه ۳ تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا حیدر اسکندپور امروز صبح در مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه ۳ شیراز با اشاره به اینکه مهندس طهماسبی اقدامات تاثیرگذاری را در منطقه ۳ انجام داده است، عنوان کرد: پروژه‌های این منطقه با توجه به تجربه عمرانی مهندس شکوهیان در احداث پروژه‌های بزرگ مقیاسی همچون تقاطع شهدای کشن سرعت می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه در شهرداری‌های مناطق یک، سه و ۶ پروژه‌هایی در دست اجراست که پس از اتمام موجب افتخار مجموعه مدیریت شهری می‌شود، افزود: پروژه‌هایی در این مناطق در تراز بولوار شهید چمران در حال اجراست.

شهردار شیراز ابراز امیدواری کرد که برند شهرداری منطقه سه به عنوان نگین گردشگری شیراز با اجرای پروژه‌های مختلف در این منطقه ارتقا پیدا می‌کند.

در ادامه این مراسم کریم شکوهیان شهردار جدید منطقه ۳ شیراز نیز گفت: شرایط این منطقه با توجه به گردشگر پذیر بودن ویژه است و تلاش می‌کنم علاوه بر اتمام پروژه‌های عمرانی مختلف این منطقه، پروژه‌های جدیدی را آغاز کنم.

کریم شکوهیان شهردار جدید منطقه ۳ شیراز پیش از این رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری و مجری خط ۳ مترو شیراز بوده است

کد خبر 457460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.