ورود دادستانی به تشکیل نشدن جلسات شورای شهر کرمانشاه

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: قرار است اعضای شورای شهر فردا (چهارشنبه) جلسه‌ای با حضور دادستان و فرماندار کرمانشاه برگزار کرده و موضوع تشکیل نشدن جلسات علنی شورا تعیین تکلیف شود.

سیدپیمان موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درخصوص علت تشکیل نشدن جلسات شورای شهر کرمانشاه، اظهار کرد: تعدادی از اعضای شورای شهر به دلیل ابتلاء به کرونا غیبت داشتند و تعدادی نیز دلیل واقعی غیبت خود را تاکنون اعلام نکردند اما همیشه درخواست مرخصی دارند و رئیس شورای شهر نیز با درخواست آن‌ها موافقت نمی‌کند.

وی با بیان اینکه این افراد علی‌رغم مخالفت رئیس شورای شهر در جلسات حاضر نمی‌شوند، افزود: رئیس شورا نیز در خصوص اعلام غیبت این افراد در جلسات شورای شهر کوتاهی کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه تصریح کرد: قرار است اعضای شورای شهر فردا (چهارشنبه) جلسه‌ای با حضور دادستان و فرماندار کرمانشاه برگزار کرده و این موضوع تعیین تکلیف شود.

وی ادامه داد: بین اعضای شورای شهر اختلافی وجود ندارد اما برخی اعضا با شهردار کرمانشاه اختلاف دارند.

موسوی در پاسخ به این سوال که "تعداد اعضایی که با شهردار اختلاف دارند چند نفر است"، توضیح داد: من به عنوان عضو شورای شهر نیز نمی‌دانم اعضای معترض چند نفر هستند اما شخصاً از عملکرد شهردار رضایت دارم و معتقدم اقدامات او قابل دفاع است.

تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه ۹۹ کرمانشاه

وی با بیان اینکه بودجه سال ۹۹ شهرداری کرمانشاه یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بود، گفت: با وجود شرایطی که بر شهرداری‌ها حاکم است، شهرداری کرمانشاه براساس گزارش مسئول امور مالی شهرداری، تاکنون صد در صد بودجه سال جاری را محقق کرده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرمانشاه با بیان اینکه به دنبال ارائه متمم بودجه سال جاری هستیم، تاکید کرد: این تحقق بودجه با توجه به مدیریت شهردار کرمانشاه اتفاق افتاده و هم‌اکنون نیز در مباحث عمرانی و هزینه‌های جاری و پرداخت حقوق و دستمزد مشکلی در شهرداری وجود ندارد.

آخرین وضعیت بررسی پرونده آسیه پناهی

وی درخصوص آخرین وضعیت بررسی پرونده آسیه پناهی، یکی از ساکنان شهرک فدک کرمانشاه که خانه او توسط شهرداری تخریب شده بود، تصریح کرد: پرونده به دستگاه قضائی ارجاع و دلیل فوت این فرد عارضه قلبی اعلام شد.

وی افزود: هنوز رأی قطعی پرونده صادر نشده که مشخص شود عوامل شهرداری تا چه اندازه در این خصوص مقصر بوده‌اند و شورای شهر نیز تصمیم‌گیری درباره خاطیان و مقصران را به مراجع قضائی واگذار کرده است.

کد خبر 457445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیومرث زریری ۰۹۱۸۳۵۶۸۰۷۴ (جانباز جنگ تحمیلی). IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    0 0
    امیدوارم که آقای توسلی زاده با این لطفشان کمیسیون ماده۷۷شهرداری را که بدلیل اختلاف شهردار با شورای شهر تعطیل شده و افراد زیادی دارند زجر این تعطیلی را میکشند را. راه اندازی نمایند تا باری از مشگلات مردم کرمانشاه برداشته شود...انشاالله...جانباز جنگ تحمیلی...دکترکیومرث زریری