افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در ساعات منع تردد شبانه غیرمجاز است

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: با اعمال محدودیت‌های ترافیکی جدید در شهر از ساعت ۲۱ تا چهار صبح ترددهای ضروری شهروندان در شهر توسط ناوگان تاکسی شامل تاکسی‌های زرد، آژانس‌ها و تاکسی‌های اینترنتی انجام می‌شود.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۱۲ هزار تاکسی شهر اصفهان شامل ۹ هزار تاکسی پلاک زرد و سه هزار آژانس تلفنی آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه تاکسی بانوان (شماره ۱۸۸۰) تا ساعات ۲۲ فعال است، افزود: تاکسی بی‌سیم آقایان با شماره‌های ۱۳۳ و ۳۷۱۳۷ تا ساعت ۴ بامداد فعال است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم به منظور حضور تاکسی‌های زرد و آژانس‌ها در ساعات مذکور در شهر صورت گرفته و شماره پلاک‌های این خودروها در سامانه‌های مربوطه ثبت شده تا جریمه‌های در نظر گرفته شده، مشمول آنها نشود.

وی تاکید کرد: افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در ساعات منع تردد شبانه غیرمجاز توسط رانندگان تاکسی است و در صورت مشاهده یا اعلام گزارش برخورد قانونی انجام خواهد شد.

منوچهری گفت: شهروندان می‌توانند پیشنهادات و هرگونه انتقاد را با روابط عمومی سازمان به شماره ۰۹۱۳۰۹۱۳۹۸۰ و تلفن گویای سازمان تاکسیرانی اصفهان به شماره ۳۵۶۸۸۱۰۰ و یا از طریق فضای مجازی به آدرس @Taxikhabarتاکسی خبر در میان بگذارند.

کد خبر 457394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.