صادقی: پویایی ویژگی مشهود بسیج است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) اصفهان در پیامی به مناسبت هفته بسیج گفت: در طول عمر پر برکت بسیج، پویایی ویژگی مشهود این نهاد ولایی و مردمی بوده و اکنون شاهد جانفشانی این عزیزان در عرصه‌های مختلف بخصوص مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا هستیم.

به گزارش ایمنا، متن کامل پیام حجت الاسلام و المسلمین رحمت الله صادقی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج همواره در خدمت مردم و سنگر مقابله با هجمه‌های دشمنان و مظهر عشق، مجاهدت و خدمت رسانی جهت سرافرازی و سربلندی کشور است و ۵ آذر ماه و هفته بسیج یادآور حماسه‌ها و از خودگذشتگی این دلاور مردان با اخلاص و خدا گونه بوده است.

در طول عمر پر برکت بسیج، پویایی ویژگی مشهود این نهاد ولایی و مردمی بوده و اکنون شاهد جانفشانی این عزیزان در عرصه‌های مختلف بخصوص مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا هستیم و تعامل بسیج با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سایر نهادهای مرتبط کننده با ویروس کرونا زبانزد خاص و عام است.

بسیج یادگار بیان گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در ادوار مختلف تاریخ همواره مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار انقلاب اسلامی و اصفهان بوده است.

اینجانب هفته بسیج را به همه مردم شریف و شهیدپرور اصفهان و بسیجیان سلحشور و ولایی تبریک عرض نموده و برای این عزیزان بسیجی توفیقات روز افزون مسالت می‌کنم.

کد خبر 457290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.