گوشی ردمی نوت ۹ پرو 5G وارد بازار چین می‌شود

اطلاعات منتشر شده از گوشی ردمی نوت ۹ پرو 5G در شبکه اجتماعی چینی Weibo نشان می‌دهد که این گوشی به تراشه اسنپدراگون 750G مجهز خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی‌های سری ردمی نوت ۹ در ماه مارس معرفی شدند، اما وارد بازار چین نشدند. به نظر می‌رسد گوشی‌های جدید ۲۶ نوامبر در کشور چین عرضه شوند. به احتمال بسیار زیاد، یک گوشی از این خانواده به نام ردمی نوت ۹ پرو، با پشتیبانی از فناوری 5G در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

گوشی ردمی نوت ۹ پرو 5G دارای صفحه نمایش ۶.۶۸ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. علاوه بر این گوشی ذکر شده به فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی، NFC، جک هدفون و مادون قرمز مجهز خواهد بود. انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۴۸۲۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود.

مشخصات گوشی ذکر شده بسیار شبیه به گوشی می ۱۰ لایت بوده و ممکن است ردمی نوت ۹ پرو 5G، مدل ری برند این گوشی باشد. تفاوت اصلی این دو گوشی در دوربین اصلی آن‌هاست، به طوری که دوربین اصلی گوشی جدید، ۱۰۸ مگاپیکسلی است در حالی که گوشی می ۱۰ لایت دارای دوربین ۶۴ مگاپیکسلی است.

گوشی رد می نوت ۹ پیش از این در گیک‌بنچ دیده شده و به تراشه Dimensity 800U و هشت گیگابایت رم مجهز بود. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی LCD با کیفیت FHD+ است. دوربین سلفی این گوشی ۴۸ مگاپیکسل بوده و به صورت حفره‌ای روی صفحه نمایش قرار گرفته است.

کد خبر 457270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.