آغاز اهدای خون توسط کارکنان یگان‌های ویژه ناجا

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از اجرای طرح "اهدای خون؛ اهدای زندگی" توسط کارکنان یگان‌های ویژه سراسر کشور، با توجه به شرایط حاد شیوع ویروس کرونا و نیاز مبرم به فرآورده‌های خونی، خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۶ هزار و ۱۷۲ تن از کارکنان یگان ویژه در این طرح خداپسندانه شرکت داشته‌اند. اهدای خون نمادی ارزشمند از احساس مسئولیت، همدلی و نوع دوستی است که در حفظ سلامت جامعه تأثیر بسزایی دارد.

وی ادامه داد: کارکنان یگان‌های ویژه از ابتدای سال جاری تاکنون به تعداد ۶ هزار و ۱۷۲ تن در اجرای طرح خداپسندانه "اهدای خون؛ اهدای زندگی" با توجه به شرایط حاد شیوع ویروس منحوس کرونا و نیاز مبرم به فرآورده‌های خونی، شرکت داشته‌اند.

سردار کرمی با تاکید بر ارتقای روحیه تعاون و هم نوع دوستی و همچنین ترویج آن در سطح جامعه، افزود: در نظام اسلامی، انسان‌ها همانند اعضای یک پیکر محسوب می‌شوند که اگر یکی از آنان دچار درد و رنج شود، سایر اعضا نیز در آن احساس با وی شریک هستند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: این یگان در تمام مأموریت‌ها و صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند که همیشه در کنار مردم هستند و هر جایی نیاز به حضور آنان احساس شود، در صحنه حاضر شده و با روحیه جهادی و انقلابی آماده خدمات رسانی و همیاری با مردم عزیز ایران اسلامی هستند.

کد خبر 457154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.