روزنامه‌های ورزشی ۳ آذر؛ دخالت مظلومی در ترکیب استقلال

روزنامه"گل" مدعی است پرویز مظلومی به طور مستقیم در امور فنی باشگاه استقلال دخالت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –دوشنبه ۳ آذر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "دیاباته برای فکری هم آقای گل می‌شود" به حمایت از شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال پرداخت و این مهاجم را یک بازیکن بی‌حاشیه نامید که می‌تواند از فصل جدید نیز امید اصلی گلزنی استقلال باشد.

"گل" با عنوان"رضاوند ناآماده را فیکس کرد دانشگر را به جای مهدی‌پور به زمین فرستاد" مدعی شد پرویز مظلومی به طور مستقیم در امور فنی باشگاه استقلال دخالت می‌کند، دخالت‌هایی که این روزنامه آنها را "عجیب" نامید.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "سهم مساوی شیخ و کادر فنی در جنجال اهواز" به بازگشت شیخ دیاباته به تمرینات استقلال پرداخت و این بازیکن را خط قرمز هواداران دانست، بازیکنی که بی‌شک یکی از بهترین مهاجمان و خارجی‌های لیگ برتر نیز هست.

"خراسان ورزشی" با عنوان "آماده باش فکری به مظاهری" به آمار ناامید کننده سید حسین حسینی در چارچوب دروازه استقلال در بازی‌های اخیر و احتمال جانشینی او با مظاهری پرداخت، اتفاقی که شاید وضعیت قفس توری استقلال را بهبود ببخشد.

"ایران ورزشی" با عنوان"می‌خواهم آقای پاس گل لیگ بیستم باشم" به گفته‌های احسان پهلوان هافبک با انگیزه پرسپولیس پرداخت، کسی که بعد از افول در ذوب آهن در حال طی کردن روزهای خوبی است.

"شوت" با عنوان "یاد گرفتم بازی جوانمردانه نکنم" به گفته‌های سید مهدی رحمتی سرمربی فعلی پدیده شهر خودرو بعد از شکست مقابل پیکان پرداخت، شکستی که گویا اصلاً به مذاق سرمربی جوان شهرخودرویی‌ها خوش نیامده است.

" پرسپولیس" با عنوان"داور عزیزم دقت کن" به انتقاد از اخراج یحیی گل محمدی از کنار زمین در بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان پرداخت، این روزنامه در یک عنوان جنجالی دیگر نوشت"هادی نوروزی دیگر می‌خواهید تا پرسپولیس را به حال خودش بگذارید."

"صدای سپاهان" با عنوان "از هتل تا ورزشگاه عجب جو فوق العاده‌ای راه انداختند" به گفته‌های محمدرضا مهدی زاده بعد از پروزی مقابل آلومینیوم اراک پرداخت، پیروزی که جان تازه‌ای به پیکر سپاهان تزریق کرد.

"سبز سبزم" با عنوان "تا ذوب آهن می‌‎خواهد شکل بگیرد فدای اشتباهات داوری می‌شود" به اظهارات رسول کربکندی پرداخت، کسی که معتقد است با افزایش حقوق داوران می‌توان ضریب اشتباهات آنها را کاهش داد.

کد خبر 457060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.