جدیدترین گجت‌ها؛ از  دستگاه ضدعفونی کننده هوشمند تا پرینتر سه بعدی تاشو

جدیدترین گجت‌های معرفی شده در این ماه شامل دستگاه ضدعفونی کننده هوشمند JUNG YU JUNG Zero، پرینتر سه بعدی تاشو Foldable S2، آینه هوشمند Zmirror All-in-one، کنترلر Backbone One iPhone، تبلت گلکسی Tab Active 3، هدفون گیمینگ Turtle Beach Stealth 600 و دوربین DJI Pocket 2 می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هر سال تعداد زیادی گجت جدید به فناوری‌های پیشرفته اضافه می‌شود که می‌تواند بخشی از کارهای انسان را انجام دهد. این گجت‌ها زندگی را برای انسان‌ها ساده‌تر، جذاب‌تر، هوشمندتر و سرگرم کننده‌تر می‌کند. در ادامه به معرفی تعدادی از جدیدترین گجت‌های معرفی شده در ماه جاری می‌پردازیم:

دستگاه ضدعفونی کننده هوشمند JUNG YU JUNG Zero

دستگاه ضدعفونی کننده هوشمند JUNG YU JUNG Zero یکی از جالب‌ترین و جدیدترین گجت‌های معرفی شده است. این دستگاه چندمنظوره بوده و قادر است دست‌ها و هم گوشی موبایل کاربران را ضدعفونی کند. طراحی این دستگاه نیز بسیار شیک و مدرن به نظر می‌رسد.

پرینتر سه بعدی تاشو Foldable S2

پرینتر سه بعدی تاشو Foldable S2 یکی دیگر از فناوری‌های جالبی است که در ماه جاری معرفی شده است. این پرینتر سه بعدی قابل حمل به کاربران اجازه می‌دهد ایده‌های خود را در هر مکانی عملی کنند. علاوه بر این تنظیم کردن این محصول بسیار ساده و یک مرحله‌ای است.

آینه هوشمند Zmirror All-in-one

آینه هوشمند Zmirror All-in-one که همانند یک دستیار شخصی عمل می‌کند، به بلندگوهای Harmon Kardon مجهز است. این آینه هوشمند با دستیار صوتی الکسا سازگار بوده و قادر است وضعیت آب و هوا را اعلام کند. علاوه بر این کاربران می‌توانند با استفاده از گجت ذکر شده در یوتیوب جستجو کنند، کتاب بخوانند یا فعالیت‌های دیگر انجام دهند.

کنترلر Backbone One iPhone

کنترلر Backbone One iPhone یک گجت گیمینگ است که گوشی کاربر را به یک کنسول بازی تبدیل می‌کند. این گجت دارای یک پورت Lightining برای شارژ و یک جک ۳.۵ میلیمتری است و از هدفون‌های Lightning نیز پشتیبانی می‌کند. شرکت سازنده این محصول اعلام کرده است که این دستگاه شارژ بسیار کمی مصرف می‌کند. در مجموع کنترلر Backbone One iPhone یک کنترلر عالی برای گیمینگ به شمار می‌رود.

تبلت گلکسی Tab Active 3

تبلت گلکسی تب اکتیو 3 سامسونگ برای استفاده در محیط‌های کاری مانند بیمارستان‌ها و سایت‌های ساخت و ساز طراحی شده است. این مدل تبلت ضد آب و گرد و غبار است و کاربران حتی با دستکش نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. باتری قابل تعویض این تبلت ۵۰۵۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و افراد می‌توانند با استفاده از درگاه USB-C یا پین‌های POGO که در کنار تبلت قرار دارد، آن را شارژ کنند. این تبلت می‌تواند بدون باتری و با اتصال مستقیم به شارژر نیز کار کند.

هدفون گیمینگ Turtle Beach Stealth

۶۰۰ هدفون گیمینگ Turtle Beach Stealth 600 نسل دوم دارای طراحی جالب و راحتی است، به طوری که کاربران می‌توانند ساعت‌ها بدون اینکه اذیت شوند با استفاده از این هدفون بازی کنند. گوشی‌های این هدفون از پوشش فابریکی بسیار نرم ساخته شده است که هوا از میان آن‌ها عبور می‌کند. این مدل هدفون دارای صدای فراگیر و تکنولوژی Superhuman Hearing است که در بازی‌های رقابتی و مسابقه‌های eSports به شما بسیار کمک خواهد کرد.

دوربین DJI Pocket

۲ دوربین DJI Pocket 2 گجت جدیدی است که شرکت DJI آن را بلافاصله پس از لرزشگیرهای جدید خود معرفی کرد. ویژگی قابل توجه این دوربین مجهز بودن آن به سنسور مخصوص با دقت ۶۴ مگاپیکسل از نوع CMOS است که تصاویری با کیفیت بالا را به ثبت می‌رساند. در زمینه فیلمبرداری نیز این دوربین قادر است ویدئوهایی با کیفیت 4K و با حداکثر سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه را ثبت کند. همه فایل‌ها در این دوربین با استفاده از درگاه Micro SD با پشتیبانی از حداکثر ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی بر روی کارت حافظه ذخیره می‌شوند.

ترجمه از: پگاه بهادران باغبادرانی، مترجم ایمنا

کد خبر 457031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.