تصمیم درست نویدکیا برای محبی

ششصد و نهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "ذوب آهن از خداوند استمداد طلبید" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به بیانیه ذوب آهن دارد. مدیران باشگاه ذوب آهن اصفهان در واکنش به اتفاقات داوری در دیدار با فولاد و ماشین سازی، بیانیه‌ای را خطاب به مسئولان فدراسیون فوتبال نوشتند. در بخشی از بیانیه باشگاه ذوب‌آهن آمده است: آقایان مدیر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ چه کسی باید پاسخگوی حقوق پایمال شده ذوب آهن کبیر که ظاهراً تصمیم و اراده‌ای به قطع این سلسله اشتباهات داوری بحث برانگیز و مأیوس کننده بر علیه تیم فوتبال باانگیزه ذوب آهن وجود ندارد را بدهد خدایا خودت به فریادمان برس.

"تصمیم درست نویدکیا برای محبی" تیتر دیگری از این رسانه است. محرم نویدکیا، سرمربی سپاهان اصفهان همچنان در مورد ستاره بوشهری خود ریسک نمی‌کند و در بازی برابر آلومینیوم تنها برای دقایقی از این بازیکن استفاده کرد. نویدکیا که خود در دوران فوتبالش با مصدومیت‌های زیادی دست و پنجه نرم کرده، در مورد بازی دادن محبی عجله نمی‌کند و دوست دارد محبی را سرحال در خط حمله سپاهان داشته باشد.
"اگر اخراج نمی‌شدم با اختلاف دو گل می‌بردیم" عنوان پایانی این نشریه است که به صحبت‌های وحید محمد زاده پرداخته است. وحید محمدزاده گفته: در آن صحنه هیچ برخوردی نبود و کارشناسان هم این را تأیید کردند، داور با یک اشتباه تیم را ۱۰ نفره کرد، اما بازیکنان ما بزرگی خود را نشان دادند و جنگیدند. با تمام احترامی که برای تیم حریف قائل هستم اگر اخراج نمی‌شدم حداقل اختلاف دو گل می‌بردیم. هفته گذشته هم یک پنالتی اشتباه گرفته شد که اگر این خطاهای داوری نبود با شش امتیاز صدر نشین بودیم.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 456997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.