ذوب آهن ده نفره هم باج ندادند

ششصد و هشتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "ذوب آهن ده نفر هم باج نداد" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به تساوی گاندوها در هفته دوم دارد. تیم‌های ذوب آهن اصفهان و ماشین سازی تبریز شب گذشته به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با تساوی یک یک به پایان رسید. این در حالی بود که نحوه بازی هر دو تیم تحت تأثیر اخراج زود هنگام و جنجالی مدافع ذوب آهن قرار گرفت. در این بازی پس از گل ماشین سازی شاگردان رحمان رضایی فشار زیادی برای گلزنی وارد کردند و در نهایت موفق شدند دروازه این تیم را با یک ضربه سر باز کنند.

"سپاهان هنوز تحت تأثیر بازی پرسپولیس است" تیتر دیگری از این رسانه است که صحبت‌های محرم نویدکیا را در خود جای داده است. نویدکیا گفته: از سال گذشته که تیم در کورس قهرمانی قرار داشت و به خاطر آن بازی با پرسپولیس اتفاقاتی افتاد، فشار بیش از حدی روی تیم ایجاد شد و هنوز هم ادامه دارد. سعی می‌کنیم روز به روز بهتر شویم. باید بازی‌ها را ببریم تا بچه‌ها از این استرس خارج شوند. ما تیم فوق‌العاده‌ای هستیم اما مشکلاتی داریم که سعی می‌کنیم آنها را برطرف کنیم.

"تکذیب ادعای خطیبی توسط ناظر بازی سپاهان - آلومینیوم" عنوان دیگری از این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های حسین نجاتی، ناظر دیدار سپاهان و آلومینیوم دارد. او ضمن تکذیب ادعا خطیبی گفته: می‌توانید از آقای دادخواه، دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان و چندین نفر دیگر که همه از نزدیکان آقای خطیبی هستند و بیرون از اتاق داورها ایستاده بودند بپرسید. ایشان من را صدا زد و با یک عکس که خودش نیز آن را بعد منتشر و روی آن خط کشیده، می‌خواست ثابت کند که بازیکن تیم مقابل یعنی سپاهان در موقعیت آفساید به توپ رسیده که اصلاً با عکس قابل اثبات نیست و من نیز به هیچ عنوان تأیید نکردم.

"سختگیرانه بود، قبل از خطا مهاجم ماشین سازی هند کرد" تیتر پایانی صفحه اول این نشریه است که به نظر کارشناسان در مورد صحنه اخراج بازیکن ذوب آهن پرداخته است. دو کارشناس داوری صحنه اخراج مدافع ذوب آهن را مورد بررسی قرار داده و گفته‌اند: اخراج سختگیرانه بود و قبل از خطای بازیکن ذوب آهن، مهاجم ماشین سازی توپ را با دست لمس می‌کند و این خطا از چشم داور دور می‌ماند و بعد از آن اخراج مدافع سخت‌گیرانه بود.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 456777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.