پرورش روحیه کارآفرینی در میان جوانان اسپانیایی

گروهی از خلاقان اهل تاراگونا، کلانشهری در اسپانیا، جوانان با استعداد شهر را به ایده‌پردازی برای کارآفرینی تشویق کرده و به بهترین طرح‌های ارائه شده وعده تخصیص جوایز نفیس داده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مقامات رسمی تاراگونا، همصدا با خلاقان شهر از جوانان بین ۱۸ تا ۳۱ سال دعوت کرده‌اند نوآوری‌های خود برای کارآفرینی را تحویل دهند و در عوض در رقابت انتخاب بهترین طرح شرکت کنند. مقامات رسمی، ۴۰ نقطه از شهر را به شرکت‌کنندگان معرفی کرده‌اند و از آن‌ها خواسته‌اند بهترین طرح‌های پیشنهادی خود برای ایجاد مشاغل در این مناطق را ارائه دهند. اغلب این مکان‌ها به عنوان محل کسب و کار مورد استفاده قرار خواهد گرفت، بنابراین، جوانان خلاق باید طرح‌هایی در زمینه ایجاد بازارهای جذاب برای رشد اقتصاد محله‌های مورد نظر ارائه دهند.

هدف مقامات و خلاقان شهر از آغاز جنبش "جوانان با استعداد" نه تنها ایجاد بهترین مراکز خرید در شهر و در نتیجه رونق اقتصادی آن است، این افراد در نظر دارند جوانان را برای انجام مشاغل نیز آماده کنند. به خصوص، آغاز کارآفرینی برای جوانان می‌تواند نسل آینده را برای انقلاب چهارم صنعتی، اقتصاد پایدار و هر آنچه که باعث ایجاد تغییر مثبت در هنجارهای کنونی بازار و اقتصاد می‌شود آماده‌تر کند.

به همین دلیل، مقامات تاراگونا تصمیم گرفته‌اند زمینه‌های اولیه را برای استعدادیابی و همچنین پرورش خلاقیت جوانان خود فراهم آورند تا نه تنها نرخ بیکاری را برای نسل آینده به حداقل برسانند، تامین منافع اجتماعی را نیز به روش‌های غیرمنتظره تضمین کنند. برای این کار، دولت ابتدا کارگاه‌هایی آموزشی برای شناخت و پرورش استعداد جوانان داوطلب برگزار خواهد کرد سپس از آن‌ها می‌خواهد طرح‌های پیشنهادی خود برای ۴۰ مکان انتخاب شده را ارائه دهند. سپس از بین طرح‌های پیشنهادی، بهترین‌ها انتخاب خواهد شد، به طراحان جوایز ارزشمندی تحویل داده می‌شود و طرح‌ها برای اجرا به اعضا شورای شهر تاراگونا تحویل داده خواهد شد.

کد خبر 456703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.