تخریب آلونک خانواده بندرعباسی بررسی می‌شود

رئیس کمیسیون حقوقی، نظارت و ارزیابی شورای شهر بندرعباس از برگزاری جلسه بحث و بررسی ابعاد تخریب آلونک خانواده‌ای در بندرعباس توسط ماموران شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیانوش جهانبخش در واکنش به انتشار تصاویری از تخریب آلونک یک خانواده توسط عوامل شهرداری بندرعباس نوشت:

"ابتدا فراموش نکنیم که ما هم قبل از هر مسئولیتی شهروند هستیم و درد و رنج یک هموطن یقیناً موجب آزردگی ما خواهد بود.

با توجه به انتشار گسترده کلیپ مربوط به تخریب آلونک خانواده‌ای در بندرعباس توسط مأموران شهرداری و اداره راه و شهرسازی که موجب نگرانی و خشم و اظهار نظرهای مختلف هم وطنان عزیز گردیده، به عنوان رئیس کمیسیون حقوقی، نظارت و ارزیابی شورای شهر بندرعباس به اتفاق سایر همکارانم، جلسه بحث و بررسی ابعاد این اتفاق را در روز شنبه برگزار خواهم نمود و نتیجه را به اطلاع عموم خواهم رساند و از تمامی ابزارهای قانونی استفاده خواهیم کرد.

از این رو تا زمان اتمام بررسی سریع و کامل از هر گونه اظهار نظر رسمی خودداری می‌نمایم اما به عنوان یک شهروند، این رفتار به هیچ عنوان مورد تأیید نیست

به گزارش ایمنا، یک زن سرپرست خانوار بعد از حمله عوامل شهرداری بندرعباس و تخریب آلونک او دست به خودسوزی زد و به بیمارستان منتقل شد. روز گذشته انتشار فیلم حمله و برخورد عوامل شهرداری با این خانواده در فضای مجازی، با انتقاد و واکنش‌های زیادی روبه‌رو شد.

کد خبر 456568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.