آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی رودسر

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر از آماده‌باش نیروهای این سازمان در شرایط نامناسب جوی براساس هشدارهای هواشناسی خبر داد.

سعید صابر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همه ساله با شروع فصل سرما در شهر رودسر، آتش نشانان این سازمان براساس اطلاعیه‌های هواشناسی، در دو ایستگاه در حالت آماده‌باش قرار می‌گیرند و این روند تا پایان فصل زمستان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در فصل پاییز و زمستان و بارش نزولات جوی، حوادث تصادفات رانندگی آمار بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد و شهروندان باید در این ایام از مسافرت‌های غیر ضروری خودداری و یا در صورت مسافرت، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و نکات ایمنی را نیز رعایت کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رودسر تاکید کرد: تمامی پرسنل عملیاتی و اداری سازمان آتش نشانی شهرداری و خدمات ایمنی شهرداری رودسر با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات این سازمان، آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

صابر خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت وقوع حوادث و ارائه هرگونه پیشنهادات و انتقادات با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر در ارتباط باشند.

به گزارش ایمنا، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر با ۳۲ نیروی انسانی و پنج خودروی سنگین، سه خودروی سبک در دو ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 456449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.