پیام‌ تسلیت مسئولان در پی درگذشت «مرتضی افروزی»

برخی از مسئولان در پی درگذشت «مرتضی افروزی» مدیر کل املاک شهرداری اصفهان که روز گذشته در اثر یک حادثه دلخراش جان خود را از دست داد، پیام‌های تسلیتی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در متن پیام محمد عیدی، معاون شهردار اصفهان و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان آمده است:

ساغرِ چشمِ من بخون، رنگ دهد شراب را

امروز گیسوی چنگ مان به مرگِ عزیزِ چشمه نوشِ گوهر پوشی پریشان گشت و "مینا، خرابه گریه‌ی بی اختیار شد". همکارمان # مهندس_ مرتضی_ افروزی نیز سرانجام نغمه ساز آغازی دیگر شد تا با پرواز از فرش به عرش، باده نوش محفل گلرخان و جان نیوش صحبت اشراقیان گردد. هم او که به بوستان لطافت، گلِ خندان و به گلستان محبت، مدد جان بود و شکرستانِ "طلعتش را نوبهاری دگر". رویش به شب افروزی، "مهتاب سحر خیزان" و "زلفش به دلاویزی"، مرهم جان بود و نقشش به سرافرازی، " سر حلقه مشتاقان":

"بی تو گلخن بنمایند به نظر، گلزارم"

بی شک در فقدانش، گُل به ساغر اشک، آب ارغوان ریزد وز آتشِ هجرِ جگر سوزش، دل افسرده حال گردد و دلنوازانِ "عودساز" را "عود سوز":

"سوختیم ای مطرب بربط نواز چنگ زن"

باور دارم و داریم که او با سیرت خوبش، مرگ را بر خویشتن حرام کرد و نام نیکویش را همواره زنده و جاویدان. باشد تا به پاداش آن همه خوبیِ گیتیانه، خداوند زندگی مینوانه اش را قرین آرامش ابدی کند.

"دریغا که پژمرده شد ناگهانی"

در پیام دیگری که از سوی «محمد زارعان»، مدیر عامل جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس و نوروپاتی صادر شد، آمده است:

خبر درگذشت خیر و نیک‌اندیش ارزشمند، جناب آقای مرتضی افروزی موجب تألم و تأثر بسیار گردید.

همراهی و حمایت این خیر نیک‌اندیش از بیماران ای ال اس و نوروپاتی جزوی از حسنات پربار آن زنده یاد است که بدون شک در کارنامه اعمال نیک ایشان محسوب و مأجور خواهد بود.

اینجانب این ضایعه دردناک را محضر خانواده شریف ایشان، جمیع مردم و جامعه خیرین سلامت، تسلیت و تعزیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحوم، غفران الهی وعلو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

«رضا امینی» عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز پیرو این ضایعه دردناک پیام تسلیتی صادر کرد.

حادثه تلخ و ناگواری که در فصل خزان، خدمتگزاری صادق و پاکدست، مدیری دلسوز و پرتلاش، گنجینه گهربار و بی مثال شهرداری اصفهان، برادر عزیز و دوست گرامی زنده یاد مرتضی افروزی را به دیار باقی رساند، موجب بُهت و حیرت همکاران و همه مدیران و دلسوزان اعصار و دوره‌های مختلف مدیریتی با افکار و سلایق مختلف شد.

خدمت بی منت و صبر و متانت در مواجهه با مردم و دقت در حفظ حقوق مردم و بیت‌المال از او شخصیتی کم نظیر در عرصه مدیریت شهری ساخته بود.

افکار و اندیشه‌ها و خدمات بی دریغ آن عزیز از دست رفته، زمینه و بستر فعالیت‌های عمرانی شهر و شهرداری اصفهان در سه دهه گذشته بود. همچنین تواضع و فروتنی و روحیات تحسین برانگیز وی در ایجاد تعامل بین بخش‌های مختلف شهرداری و دستگاه‌های اجرایی موجب ارتباطات طلایی و فرصت‌های ارزشمند در رفع موانع توسعه و آبادانی شهر می‌گردید

خاطرات تمام نشدنی اینجانب با آن مدیر خدوم در نزدیک به دو دهه همکاریِ سرشار از حسن نیت، خصوصاً در شش سال توفیق خدمت در شهرداری منطقه هشت اصفهان ضایعه جبران ناپذیر فقدانش را سخت و غیر قابل باور نموده است.

لیکن با تسلیم محض در برابر تقدیر و مشیت الهی و با اتکا به آیه شریفه قرآن حکیم «کل من علیها فان ویبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام» این ضایعه مولمه را به خانواده مکرم ایشان، اعضای محترم ادوار شورای اسلامی شهر، مدیران همکاران و کارکنان محترم در ادوار مختلف شهرداری اصفهان و همه دوستان و یاران ایشان تسلیت عرض نموده و برای روح شریف آن عزیز سفر کرده غفران و رحمت واسعه الهی، برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌نمایم.

در پیام تسلیت رئیس و کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان خطاب به شهردار اصفهان نیز آمده است:

جناب آقای دکتر نوروزی شهردار محترم اصفهان

خبر درگذشت «مرتضی افروزیِ» عزیز چنان سنگین و جان‌سوز است؛ که به دشواری به باور می‌نشیند.

ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

از شنیدن این خبر بسیار متأثر شدیم؛ این واقعه دردناک را خدمت شما؛ همکاران پرتلاش در مجموعه بزرگ شهرداری اصفهان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنیم.

از درگاه خداوند متعال برای باز ماندگان صبر و شکیبایی و برای آن عزیز درگذشته غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت داریم.

«غلامحسین خانی» مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان نیز در پیامی خطاب به «قدرت الله نوروزی» شهردار اصفهان نوشت:

خبر درگذشت مهندس مرتضی افروزی، چنان سنگین و جان سوز است؛ که به دشواری به باور می‌نشیند که در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

از شنیدن این خبر غمناک بسیار متأثر شده و بدین وسیله این واقعه دردناک را خدمت حضرتعالی و همکاران پرتلاش در مجموعه بزرگ شهرداری اصفهان و علی‌الخصوص خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌نمائیم.

از درگاه خداوند متعال برای باز ماندگان صبر و شکیبایی و برای آن عزیز سفر کرده غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 456409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.