بهره‌برداری از  پارکینگ بازار شهر گلپایگان تا سال ۱۴۰۰

شهردار گلپایگان گفت: پروژه پارکینگ طبقاتی بازار شهر گلپایگان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در چهار طبقه در حال ساخت است و تا سال آینده افتتاح می‌شود.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه پارکینگ طبقاتی بازار شهر گلپایگان، اظهار کرد: با توجه به ترافیک موجود در خیابان‌های اصلی، احداث پارکینگ طبقاتی یکی از نیاز اصلی شهر و مطالبات شهروندان بود که پس از تصویب در شورای شهر، جذب سرمایه‌گذار برای اجرای عملیات این پروژه در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی افزود: در اردیبهشت‌ماه امسال پروژه پارکینگ طبقاتی بازار شهر گلپایگان در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۷۰۰ مترمربع و با زیربنای شش هزار و ۸۰۰ مترمربع کلنگ زنی شد.

شهردار گلپایگان گفت: اکنون این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در چهار طبقه در حال ساخت است و تلاش داریم تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.

شکرزاده خاطرنشان کرد: سال گذشته همزمان با اجرای عملیات تبدیل شبکه‌های هوایی برق به کابل زمینی در خیابان امام خمینی (ره) چهار پروژه ظرف مدت دو هفته اجرا شد که زیرساختی برای عملیات پارکینگ طبقاتی بود.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل کانال کشی جهت دفع آب‌های سطحی به طول ۵۰۰ متر، اجرای دو هزار و ۲۰۰ متر شبکه لوله‌گذاری آب با هدف کاهش حجم مدت زمان آبیاری درختان و فضای سبز، نصب سیستم پایش تصویری، نصب شیرهای هیدرانت در پنج نقطه خیابان امام خمینی (ره) با هدف کمک به افزایش ایمنی بازار تاریخی و تسریع در عملیات اطفای حریق و ترمیم و پر کردن ترانشه کانال انرژی همراه با متراکم کردن خاک در این خیابان بود که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجرا شد.

کد خبر 456332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.