آمادگی نیروهای خدمات شهری مشهد برای مقابله با بارش‌ها

سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: پیرو اطلاعیه سازمان هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر پیش بینی بارش پراکنده برف و برودت هوا، نیروهای خدمات شهری شهرداری مشهد به منظور مقابله با مشکلات احتمالی، در حالت آماده باش قرار گرفتند.

سید محسن رهنمایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر برودت هوا و امکان یخ زدگی و لغزنده بودن معابر و خیابان‌های مشهد، نیروهای خدمات شهری، به منظور تأمین رفت و آمد ایمن برای شهروندان در سطح شهر حاضر خواهند بود.

وی افزود: یک هزار و۸۰۰ نیروی کارگری در تمام مناطق سطح شهر از عصر امروز تا صبح فردا در حالت آماده‌باش هستند.

سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین ۷۰ دستگاه خودرو نمک پاش مکانیزه و دستی و ۵۳ اکیپ یخ‌زدایی سطوح شیبدار در مناطق ۱۳ گانه، جانمایی و مستقر شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند برای اعلام مشکلات پیش آمده در معابر و محلات خود با شماره تلفن ۱۳۷ تماس گرفته و موارد خود را مطرح کنند تا نیروهای خدمات شهری شهرداری در اسرع وقت برای رفع مشکل مراجعه کنند و از همشهریان تقاضا می‌شود، با توجه به برودت هوا و یخ زدگی احتمالی معابر، از شستشوی معابر مقابل منازل خودداری کرده و تردد خودروها با سرعت مطمئنه در معابر شهری صورت پذیرد.

کد خبر 456277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.