شبکه اجتماعی محلات اصفهان ابزاری برای جمع‌آوری صحیح اطلاعات محلات شهر

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با رونمایی از شبکه اجتماعی محلات می‌توانیم اطلاعات صحیح و درستی را از هر محله داشته باشیم بنابراین این اتفاق را به فال نیک گرفته و این رویداد را در کنار دیگر رویدادهایی که در شهر جاری است، یک اتفاق خوب برای اصفهان می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی امروز (چهارشنبه) در آئین رونمایی از شبکه اجتماعی محلات شهر اصفهان که در موزه هنرهای معاصر برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون زمان زیادی صرف شده و نزدیک به یک سال به طول انجامید تا از شبکه اجتماعی محلات رونمایی شود که این اقدام بزرگ جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: در شورای شهر به دنبال مشارکت مردم در همه زمینه‌ها هستیم و بر این باوریم که اگر بخواهیم هدف خود را در شهر به سرانجام برسانیم باید به محلات مراجعه کرده و با یک برنامه‌ریزی صحیح و درست نیازهای شهر را برآورده کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اکنون با تشکیل شبکه‌های اجتماعی مشارکت مردم در محلات بیشتر شده و همه دست در دست هم و با مشارکت دیگر دستگاه‌ها برای رشد اصفهان تلاش می‌کنیم، اضافه کرد: باید تفاوت محله‌ها را شناسایی کرده و برای تصمیم‌گیری‌ها از مشکلات هر محله خبر بگیریم زیرا نیازمند اطلاعاتی جامع در این خصوص هستیم.

وی افزود: با این رونمایی که امروز انجام شد می‌توانیم اطلاعات صحیح و درستی را از هر محله داشته باشیم بنابراین این اتفاق را به فال نیک گرفته و این رویداد را در کنار دیگر رویدادهایی که در شهر جاری است، یک اتفاق خوب برای اصفهان می‌دانیم.

کد خبر 456253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.