بارش باران و برف استان اصفهان را فرامی‌گیرد

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی به روند کاهشی دما در سطح استان اصفهان اشاره کرد و گفت: امواج بارشی از عصر روز جمعه تا یکشنبه بسیاری از مناطق استان به ویژه غرب اصفهان را فرامی‌گیرد.

آسیه آقایی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم ناپایداری‌های جوی در سطح استان اصفهان تا فردا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ورود سامانه ناپایدار بارشی از غرب استان از روز جمعه است از این رو عصر جمعه بارش‌ها آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه بسیاری از مناطق استان را بارش باران و مناطق سردسیر را برف، مه‌آلودگی و وزش باد به نسبت شدید فرامی‌گیرد.

وی افزود: امروز و فردا آسمان بسیاری از مناطق قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد و در مناطق شرق و شمال استان بارش‌های پراکنده و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی با بیان اینکه غبار صبحگاهی فردا نیز پدیده غالب در مناطق مرکزی و کلانشهر اصفهان است، به کاهش یک تا سه درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده اشاره کرد و گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۱۷ و سه درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان است.

آقایی با اشاره به بارش ۱.۶ میلی‌متر باران در گلپایگان در ۲۴ ساعت گذشته، اضافه کرد: چوپانان با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و چادگان با دمای چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

کد خبر 456209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.