اهدای ۳۰ سرویس جهیزیه به خانواده زندانیان استان

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: با کمک خیران اصفهانی سی سرویس جهیزیه به خانواده زندانیان بی‌بضاعت زندان‌های استان اصفهان اهدا شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اصفهان، محمود ضیایی‌فرد با اعلام این خبر، اظهار کرد: یکی از اهداف خیریه حضرت امام موسی کاظم (ع) علاوه بر آزادی زندانیان و رسیدگی به وضعیت معیشت_سلامت و درمان و آموزش آنان تأمین جهیزیه برای دختران زندانی بی بضاعت است.

وی تصریح کرد: این خیریه با درخواست خانواده یا زندانی و حتی مدیران زندان‌ها مبنی بر کمک و مساعدت با انجام تحقیقات توسط تیم تحقیق خیریه و تصویب هیئت مدیره اقدام به کمک و مساعدت می‌نماید.

ضیایی‌فرد با قدردانی از تلاش و حضور خیران در این زمینه، اظهار کرد: امسال نیز در پی فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله) مبنی بر کمک‌های مومنانه با بررسی نیازهای خانواده‌های زندانیان بی بضاعت که در تأمین جهیزیه دخترانشان که حتی عقد شده هستند، اما به دلیل نداشتن جهیزیه ازدواج نکرده‌اند شناسایی و با کمک خیرین تعداد ۱۵ قلم کالای اساسی و مورد نیاز آنان تأمین شد.

همچنین در این مراسم، غلامحسین وطنی مدیرعامل خیریه امام موسی کاظم (ع) نیز در این راستا، گفت: هزینه هر سرویس جهیزیه بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال به قیمت کارخانه بوده که کل مبلغ جهیزیه بالغ بر ۶ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه در طول ۹ سال گذشته ۱۶۰ سرویس جهیزیه به خانواده‌های نیازمند زندانی استان هدیه شده است، گفت: اقلام اهدایی شامل فرش، یخچال، ماشین لباس شویی، اجاق گاز، جاروبرقی، سرویس تفلون، سرویس چینی، سرویس آرکوپال، سرویس بلور، سرویس پلاسکو، سرویس قاشق و چنگال، اتوبخار دستی، پتو، لوستر و زودپز بوده است.

قابل ذکر است این مراسم با حضور حضرت آیت‌الله طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، دکتر حبیبی رئیس کل دادگستری؛ اصفهانی دادستان عموم و انقلاب اصفهان و جمعی از خیران برگزار شد و تعداد سی سرویس جهیزیه به خانواده‌های زندانیان نیازمند استان اصفهان توسط خیریه حضرت امام موسی کاظم (ع) اهدا شد.

کد خبر 456089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.