۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
هواوی فروش آنر را تأیید کرد

پس از شایعاتی که در طول چند هفته گذشته منتشر شده بود، هواوی فروش آنر را تأیید کرد.

به گزارش ایمنا، تحریم‌های دولت آمریکا محدودیت‌های زیادی برای هواوی ایجاد کرده و باعث شده است آنر را که یکی از زیرمجموعه‌های بزرگ آن است، بفروشد. خریدار آنر شرکتی چینی به نام Shenzhen Zhixin New Information Technology است که طی قراردادی با هواوی، تمام بخش کسب‌وکار موبایل آنر را به دست آورده است.

در توافق هواوی و این شرکت به این موضوع اشاره شده است که از منافع مشتری، کارمندان، همکاران تجاری آنر، تأمین‌کننده‌ها و راه‌های ارتباطی آنر محافظت خواهد شد. مالک جدید تغییر مدیریتی در آنر ایجاد نمی‌کند. مدیران قبلی همچنان در این شرکت حضور دارند و عضو هیئت‌مدیره باقی می‌مانند.

شرکت Shenzhen Zhixin New Information Technology به صورت یک کنسرسیوم تأسیس شده است و نزدیک به ۳۰ شرکت مختلف در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند. شرکت آنر جدید همچنان روی منابع، برندسازی، محصولات، سرویس‌ها، کارهای عملیاتی و تصمیمات اجرایی نظارت خواهد داشت و هواوی هیچ سهمی از این شرکت نخواهد داشت و حتی جزو هیئت‌مدیره آن نیست.

هواوی به این موضوع اشاره کرده است در شرایط فعلی که کسب‌وکار موبایل این شرکت زیر فشار زیادی قرار دارد، چاره‌ای جز فروش آنر به شرکت Shenzhen Zhixin New Information Technology نداشته است. این اقدام باعث می‌شود آنر بتواند در این شرایط دشوار فعالیت خود را راحت‌تر ادامه دهد.

منبع: زومیت

کد خبر 455979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.