دستگیری عامل تهیه و انتشار فیلم ضداخلاقی از ۲کودک کار در تهران

رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که دو کودک کار را مجبور به انجام حرکات ناشایست و تهیه فیلم از آنان کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ داوود معظمی گودرزی در این باره گفت: چند روز پیش مأموران پلیس فتا در انجام رصدهای خود از انتشار ویدئویی از رفتار ناشایست با دو کودک کار و مجبور کردن آنان به اقدامی غیراخلاقی با خبر شده و با توجه به حساسیت، موضوع به قید فوریت در دستورکار مأموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این فرد، ویدئویی را که از دو کودک کار ضبط کرده بود در فضای اینستاگرام منتشر کرده بود، گفت: با اقدامات انجام شده که در هماهنگی با مقام قضائی انجام شد، این فرد شناسایی و روز گذشته در عملیاتی پلیس دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: این فرد در بازجویی‌های اولیه هدف از تهیه و انتشار این ویدئو را سرگرمی اعلام کرده بود.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: این فرد هم اکنون با پرونده تشکیل شده به دادسرا معرفی و از آنجا به زندان منتقل شده است.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت حقوق کودکان، گفت: تمام کودکان از حقوقی برخوردارند که لازم است رعایت شود. مجبور کردن کودکان به انجام رفتارهای غیراخلاقی مجازاتی سخت در پی دارد.

روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن فردی دو کودک کار را مجبور به رفتار غیر اخلاقی در برابر دوربین کرده و فیلم تهیه شده از آنان را در فضای مجازی منتشر کرده بود.

منبع: ایسنا

کد خبر 455883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.