تشکیل کارگروه ویژه برای فرهنگ هواداری

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی گفت: برنامه‌ریزی برای بهبود فرهنگ هواداری در فوتبال کشور نیاز به جدیت و همکاری بیشتری دارد.

به گزارش ایمنا، در نشست مدیریتی ویژه ساماندهی وضعیت هواداری در فوتبال کشور که امروز برگزار شد در خصوص چالش‌ها، فرصت‌ها و راهکارهای مناسب برای بهبود وضعیت فرهنگ هواداری بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست که با ریاست عبدالحمید احمدی معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، آقای نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال و مدیران کل حراست، فرهنگی و امور باشگاه‌های وزارتخانه و دیگر مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد؛ ضمن تاکید بر لزوم پیگیری دستورالعمل‌های ابلاغی و برنامه‌هایی که قبلاً تدوین شده‌اند، بر لزوم انجام اقدامات و برنامه‌های عملیاتی ملموس در این زمینه تاکید شد. در این نشست گزارش اقداماتی که در این راستا انجام شده است توسط آقایان کریمی، زمان آبادی، نقی پور، بهمنی، سطوتی و نیکوخصال ارائه گردید.

احمدی نیز بر ضرورت برنامه‌ریزی و همکاری جدی برای بهبود وضعیت فرهنگ هواداری تاکید نمود و در خاتمه مقرر شد یک کارگروه ویژه متشکل از مدیران مرتبط در وزارتخانه و فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و دیگر نهادهای مرتبط نسبت به تهیه برنامه عملیاتی با تقسیم کار شفاف اقدام نموده و جهت تصمیم‌گیری نهایی به نشست بعدی که با حضور معاونین وزارتخانه تشکیل خواهد شد ارائه نمایند.

کد خبر 455868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.