محکومیت ۴۶ میلیاردی قاچاقچیان الکتروموتور و پمپ در اصفهان

محکومیت ۴۶ میلیاردی قاچاقچیان الکترو موتور و پمپ در اصفهان، جریمه ۴ میلیاردی فرجام عرضه خارج از شبکه سوخت سهمیه در آذربایجان شرقی، جریمه ۳۶ میلیاردی تعزیرات برای ۷۴۰ پرونده روغن‌های خوراکی آخرین اخبار سازمان تعزیرات حکومتی است.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، سیداحد یوزباشی از جریمه چهار میلیارد ریالی متهمین پرونده عرضه خارج از شبکه سوخت خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی گفت: با گزارش مردمی به سامانه خبری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، مقدار ۱۰ هزار و ۸۲۹ لیتر نفت گاز در یکی از جایگاه‌های عرضه سوخت شهرستان شبستر به ظن عرضه خارج از شبکه کشف و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی افزود: شعبه تعزیرات شبستر پس از رسیدگی و احراز تخلف، متهمین به پرداخت چهار میلیارد و ۲۳۵ میلیون ریال محکوم شدند.

محکومیت ۴۶ میلیاردی قاچاقچیان الکترو موتور و پمپ در اصفهان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از محکومیت متهم پرونده قاچاق الکترو موتور و پمپ به پرداخت ۴۶ میلیارد ریال خبر داد.

غلامرضا صالحی در این باره اظهار کرد: محموله الکترو موتور و پمپ به ارزش ۱۹ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال توسط مأمورین از یک دستگاه کامیون کانتینر دار کشف و به شعبه هفتم رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز ارجاع شد.

وی اظهار کرد: شعبه مذکور پس از رسیدگی به این پرونده و احراز تخلف، متهم را به پرداخت ۴۶ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

جریمه ۳۶ میلیاردی تعزیرات برای ۷۴۰ پرونده روغن‌های خوراکی

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات گفت: در بیست روز نخست آبان‌ماه امسال برای تخلفات در فروش روغن خوراکی، ۵۳۶ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته است و متخلفان به پرداخت ۳۶ میلیارد ریال جریمه محکوم شده‌اند.

محسن عسکری گفت: با توجه به افزایش گزارش‌های مردمی در مورد گران‌فروشی روغن و کاهش عرضه این کالا، گشت‌های مشترک در این خصوص انجام و به پرونده‌های وارده نیز با سرعت بیشتر رسیدگی شده است.

وی افزود: از یکم تا نوزدهم آبان ماه سال جاری ۷۴۰ پرونده تخلف در مورد روغن‌های خوراکی در حوزه کالاها و خدمات تشکیل شده که شامل ۷۷ پرونده احتکار، ۵۹۹ پرونده گران‌فروشی، ۲ پرونده کم‌فروشی، ۴۸ پرونده تقلب و ۱۴ پرونده اخفاء است و در مجموع برای ۵۳۶ پرونده تاکنون رأی محکومیت صادر شده و متخلفان به پرداخت ۳۶ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی در تشریح مهم‌ترین پرونده‌های رسیدگی شده در روزهای اخیر، اظهار کرد: با گزارش مأمورین پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان عسلویه در مورد کشف و توقیف محموله گوشی تلفن همراه از یک دستگاه خودرو ایسوزو، پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی شهرستان کنگان استان بوشهر تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت و پس از بررسی و احراز تخلف، متهم به ضبط تمام کالاهای مکشوفه و پرداخت ۸۹ میلیارد و ۱۲۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی افزود: در استان هرمزگان نیز پس از بررسی پرونده یکی از شرکت‌های مستقر در حاشیه شهر بندرعباس و مشخص شدن عدم عرضه بخشی از محصولات خود در بازار بورس، این شرکت متخلف توسط شعبه رسیدگی به پرداخت ۵۷۰ میلیارد ریال محکوم شده بود که تا کنون قریب به ۳۰۰ میلیارد ریال وصول و مابقی به‌صورت اقساط وصول می‌شود.

عسکری گفت: در استان کردستان عوامل ایست بازرسی شهید کریمی شهرستان سروآباد پس از مظنون شدن به یک دستگاه خودرو سواری مقدار ۱۶ کیلو و ۸۶۹ گرم و ۹۸۶ صوت طلای آب‌شده جاسازی شده را کشف و پس از اظهار نظر اداره استاندارد از جانب بانک مرکزی ارزش ریالی طلاها ۱۳۶ میلیارد ریال برآورد شد که پس از رسیدگی به پرونده، رئیس شعبه رسیدگی‌کننده، متهم را با توجه به استرداد خودرو به مالک آن، جمعاً به پرداخت ۱۴۴ میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد و پرونده در حال حاضر در مرحله اجراست.

کد خبر 455796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.