برگزاری مجازی ویژه برنامه‌های روز نکوداشت اصفهان

محمد عیدی ضمن گرامیداشت هفته اصفهان و روز حماسه و ایثار گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اصفهان برنامه‌های متنوع و متعددی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی درشرایط کرونایی برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در یکصد و چهل و هفتمین جلسه علنی شورا شهر اصفهان در خصوص حماسه ۲۵ آبان ماه اظهار کرد: همانطور که می‌دانید اولین روز آذر ماه روز بزرگداشت شهر تاریخی اصفهان است که با تدبیر و همت شورای شهر و تصمیمات گرفته شده در این بخش، فاصله شش روزه از روز حماسه و ایثار مردم اصفهان تا روز اول آذر به نام هفته اصفهان نامگذاری شد.

محمد عیدی افزود: یادبود شهدا و حماسه دفاع مقدس، جزء لایق‌ترین و پرافتخارترین‌های شهر اصفهان است و هر جا نامی از اصفهان می‌رود باید خاطره این دلاوری‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای اصفهان هم تکرار شود و به عنوان نمادی مستحکم برای نسل‌های آینده تبدیل شود. به همین منظور در این ایام برنامه‌های متنوع و متعددی با رویکرد هویتی و با لحاظ شرایط کرونایی براساس پروتکل‌های بهداشتی و رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در این مناسبت افزود: حوزه معاونت فرهنگی با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و پانزده منطقه اصفهان، ۹۹ عنوان برنامه را در این یک هفته تدوین کردند که اولین روز از این هفته با روز یادبود حماسه و ایثار متقارن شده و آغاز می‌شود و به مدت یک هفته تا بزرگداشت تاریخی اصفهان اول آذر ادامه پیدا خواهد کرد.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان تاکید کرد: یکی از این برنامه‌ها رونمایی از چند عنوان محصول فرهنگی است همچنین به‌سازی محلی شهر از جمله اقدامات خوبی است که در معاونت فرهنگی با همت و مشارکت کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر انجام شده است.

عیدی ادامه داد: از دیگر اقداماتی که برای روز حماسه و ایثار برای مردم شهیدپرور اصفهان شده است در اختیار قرار دادن همه فضاهای تبلیغاتی است. همچنین فضاسازی که در زیر پل ۲۵ آبان به همت شهرداری منطقه هفت شده، ایجاد دیوارهای پازلی با موضوع روز حماسه و ایثار و حدود صد بیلبورد تبلیغاتی که روابط عمومی شهرداری مرتبط با این موضوع کار کرده است از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی برای این هفته  است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اصفهان خاطرنشان کرد: مجموعه اتفاقات خوبی که در این دوره افتاده است تولید انیمیشن، موشن گرافی و ویدئو کلیپ‌هایی است که روی سایت قرار گرفته تا بتوانیم دین خود را به شهدا و خانواده‌های آن‌ها ادا کنیم.

کد خبر 455591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.