صادقی: امیدوارم کرونایی نداشته باشیم تا در دور برگشت پرقدرت ظاهر شویم

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن گفت: شنیده ام که قصد دارند بازی‌های دور برگشت را در یک مرحله برگزار کنند. از یک لحاظ خوب است که فاصله و تعطیلاتی میان مسابقات نیست و هزینه‌های مالی نیز کاهش پیدا می‌کند و از طرفی برگزاری ۵ مسابقه در ۱۰ روز بسیار سنگین است

کیوان صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازی تیمش برابر ستارگان دشتستان و پرسپولیس بهبهان اظهار کرد: به دلیل اینکه هیچ شناختی از تیم دشتستان نداشتیم کادر فنی و بازیکنان با ترس وارد بازی شدیم اما برابر آنها خیلی خوب ظاهر شدیم. در برابر بهبهان با وجود تذکرهایی که داده بودیم بازیکنان فکر می‌کردند بازی راحتی است.

وی ادامه داد: در فاصله مرحله اول و دوم به دلیل مثبت شدن تست کرونا شخص من و ۲ تن از بازیکنان ما، انسجام خوبی در تمرینات نداشتیم و هماهنگی‌های لازم به وجود نیامده بود، اما با توجه به اینکه مقابل بهبهان خوب ظاهر نشدیم امتیاز گرفتیم.

صادقی در ارتباط با دور برگشت افزود: تا ۲۰ آذرماه برای دور بعدی فرصت داریم که امیدوارم کرونایی نداشته باشیم تا بخوبی کار کنیم و بتوانیم پرقدرت ظاهر شویم.

سرمربی تیم ذوب آهن در رابطه با نحوه برگزاری مسابقات تصریح کرد: رفت و برگشت و فاصله میان دو مرحله برای گروه ما سخت‌تر است اما تیم‌های گروه دیگر به دلیل اینکه بازی‌های سخت‌تری دارند، بیشتر به رفت و آمد راضی هستند.

وی ادامه داد: شنیده‌ام که قصد دارند بازی‌های دور برگشت را در یک مرحله برگزار کنند. از یک لحاظ خوب است که فاصله و تعطیلاتی میان مسابقات نیست و هزینه‌های مالی نیز کاهش پیدا می‌کند و از طرفی برگزاری ۵ مسابقه در ۱۰ روز بسیار سنگین است.

صادقی با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: در زمان برگزاری مسابقه اجازه ورود هیچ کس غیر از عوامل و اعضای دو تیم به سالن داده نمی‌شد و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هتل بستگی به خود تیم‌ها داشت، اما همه تیم‌ها سعی می‌کردند رعایت کنند تا کسی لطمه نبیند.

کد خبر 455544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.