روزنامه‌های ورزشی ۲۵ آبان؛ در انتظار معجزه بیرانوند

در حالی که چندین ماه از حضور بیرانوند در بلژیک می‌گذرد دروازه‌بان ایرنی سابق پرسپولیس هنوز فرصت حضور در ترکیب اصلی تیمش را نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -یکشنبه ۱۱ آبان ماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "شادی با قایدی؟ در تیم ملی استقلال و پرسپولیس نداریم" به گفته‌های محمدحسین کنعانی ازدگان بعد از خوشحالی بعد از گل قایدی با این بازیکن پرداخت، خوشحالی که به دلیل رقیب بودن این دو بازیکن در بازی‌های باشگاهی مورد توجه هواداران دو تیم قرار گرفت.

"گل" با عنوان"از دو سال قبل پیشنهاد پرسپولیس را داشتم اما منتظر استقلال ماندم" به گفته‌های سید احمد موسوی مدافع تازه وارد استقلال پرداخت، کسی که می‌تواند دفاع مستحکمی را در استقلال و با محمد دانشگر ایجاد کند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "نیمه دوم نقل و انتقالات" به تلاش ادامه دار دو تیم استقلال و پرسپولیس برای جذب بازیکن جدید پرداخت، این در حالی است که تنها چند روز به پایان مهلت نقل و انتقالات باقی مانده است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "چرا قرارداد محمد نادری ثبت نشد"به حواشی دنباله دار پیوستن محمد نادری به استقلال پرداخت، بازیکنی که هنوز قرارداد رسمی خود با آبی‌پوشان را ثبت نکرده است.

"ایران ورزشی" با عنوان"در انتظار جادوی بیرانوند" به نیمکت نشینی ادامه دار علیرضا بیرانوند در تیم آنتورپ بلژیک پرداخت، تیمی که هنوز ار دروازه‌بان ایرانی و توانمند خود در ترکیب اصلی بهره نبرده است.

"شوت" با عنوان "آقای شکوری پول نداری نیا" به اظهارات تند علی پروین بر علیه مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس پرداخت، کسی که معتقد است اگر مدیری سرمایه شخصی نداشته باشد صلاحیت حضور در مدیریت باشگاه پرسپولیس را ندارد.

" پرسپولیس" با عنوان"معجزه اعتماد به نفس" به کار سخت یحیی برای ایجاد روحیه اعتماد به نفس به بازیکنان پرسپولیس پرداخت، موضوعی که ارزش آن از بحث فنی بازیکن کمتر نیست و می‌تواند باعث شکوفایی ستاره‌های جوانی همچون عبدی شود.

"صدای سپاهان" با عنوان "ادامه بده پسر سپاهان" به پیام احساسی باشگاه سپاهان به احسان حاج صفی به مناسبت صد و دوازدهمین بازی حاج صفی برای تیم ملی پرداخت، نامه‌ای که نشان از عهد ادامه دار سپاهان و حاج صفی است.

کد خبر 455468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.