۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
ستاره دیروز، نیمکت نشین امروز

برخلاف تصور فوتبال دوستان، اریکسن از زمان ترک تاتنهام و پیوستن به اینتر شرایط خوبی را پشت سر نگذاشته تا آنجا که از یک ستاره در ترکیب اصلی به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، محتمل است که در پنجره نقل و انتقالاتی بعدی شاهد خروج اریکسن از تیم اینتر باشیم؛ بازیکنی که تنها به خاطر همراه نشدن با سبک بازی اینتر از یک ستاره تبدیل به بازیکنی نیمکت نشین شد.

هافبک تیم ملی دانمارک در طی چند سال حضور خود در باشگاه تاتنهام نمایش بسیار خوبی داشت، اما از زمان پیوستن به تیم اینتر و سرمربیگری آنتونیو کنته در این تیم با اقبال زیادی مواجه نبوده و در بیشتر بازی‌ها روی نیمکت نراتزوری می‌نشیند.

چندین رسانه ایتالیایی گزارش کرده‌اند که اریکسن از شرایط خود به هیچ عنوان راضی نیست و احتمالاً در پنجره بعدی میلان را ترک می‌کند. گفته شده است که با توجه به بازی‌های خوب اریکسن در دوران حضورش در تاتنهام، احتمالاً باشگاه‌های متعدد مطرح اروپایی به دنبال جذب او باشند که در این میان از پی اس جی و منچستریونایتد به عنوان جدی ترین مشتری‌های او یاد شده.

به گفته هم تیمی‌ها، اریکسن روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و اگرچه این بازیکن با دید کاملاً مثبتی به اینتر پیوست، اما سبک مربیگری کنته باعث شد تا وی از زمین مسابقه و حضور در ترکیب اصلی تیمش دور باشد. باید اشاره کرد که باشگاه‌های میلان و ناپولی در ایتالیا نیز می‌توانند به جذب این بازیکن فکر کنند، چرا که با توجه به سبک بازی او در تاتنهام، حضور اریکسن در این تیم‌ها می‌تواند پایانی بر روند ناامید کننده وی در طی ماه‌های اخیر باشد.

کد خبر 455394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.