آسفالت ۶۳ هزار مترمربع از معابر شهر گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: در هفت ماه گذشته حدود ۶۳ هزار مترمربع از معابر این شهر آسفالت شده است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در هفت ماه گذشته امسال حدود ۶۳ هزار مترمربع از معابر سطح شهر آسفالت شده است، اظهار کرد: ادامه مسیر بلوار آیت‌الله محمودی شهر گلپایگان به مساحت یک‌هزار و ۲۰۰ مترمربع آزادسازی و آسفالت شد.

وی گفت: امسال با اختصاص اعتباری بالغ بر ۴.۵ میلیارد تومان آسفالت معابر در شهرک الوند، مسکن مهر، شهید هاشمی، خرازی و کوچه قدیم اصفهان و مناطق دیگر شهر لکه‌گیری شد تا شهروندان در عبور و مرور با مشکل مواجه نباشد.

شهردار گلپایگان با بیان اینکه تاکنون ۴۰ درصد از عملیات  احداث پارک منطقه اسفنجه با مساحت حدود دو هزار ۵۰۰ مترمربع اجرا شده است، اظهار کرد: عملیات احداث پارک خرازی، موزائیک فرش پیاده روی خیابان امام خمینی برای نابینایان با پیش‌بینی اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان آغاز شده است.

شکرزاده اضافه کرد: خیابان‌های اصلی شهر مانند آیت الله گلپایگانی، آیت الله محمدی و ورودی شهر سمت بلوار آیت‌الله محمودی نیاز به روکش آسفالت دارد که لایحه آن را پس از برآورد اعتبار به شورای شهر تقدیم کردیم.

وی با بیان اینکه سه وردی اصلی شهر گلپایگان در مسیر جاده گوگد، خمین و خوانسار قرار دارد، گفت: ورودی هر شهری نقش مهمی در معرفی صحیح آن دارد، اما هنوز ورودی‌های شهر گلپایگان بهسازی و زیباسازی نشده است و ساماندهی آن‌ها به زودی آغاز می‌شود.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: المان میدان‌های فردوسی و قاضی زاهدی این شهر نصب شده است و برای مابقی میدان‌ها که فاقد المان بود فراخوان طراحی منتشر شد و پس از داوری از ۲۴ طرح رسیده، پنج طرح برتر انتخاب شد.

کد خبر 455310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.