سرنوشت تلخ چهار ستاره‌ی قهرمان جهان

چهار ستاره فرانسوی که با خروس ها قهرمانی جام جهانی را تجربه کرده‌اند، این روزها حال و روز خوبی ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساموئل امتیتی، پول پوگبا، آنتونی گریزمن، رافائل واران چهار بازیکن بزرگ و ستاره‌ای هستند که با تیم ملی فوتبال فرانسه در سال ۲۰۱۸ قهرمان جام جهانی را تجربه کرده‌اند.

اما آنها دو فصل است که در باشگاه‌های خود شرایط مطلوبی ندارند و شرایط برایشان به خوبی پیش نمی‌رود. باشگاه‌های زیادی در دنیا آرزوی داشتن این چهار ستاره را دارند، اما آنها با فاصله گرفتن از فرم خوب خود نشانه‌ای از یک ستاره را ندارند.

می‌گویند آن‌هایی که لذت بودن در آسمان را تجربه کردند، سقوط دردناک‌تری را متحمل می‌شوند. بله. تا به یک چیزی نرسید نمی‌فهمید که از دست دادنش تا چه حد می‌تواند ناگوار و تلخ و دردناک باشد.

دو سال پیش آنها بالاترین حد خوشی را به دست آورده بودند. در فوتبال دنیا یک سوپراستار بودند و بنا به سن و سالشان مسیر جلوی راهشان قرار بود خیلی زیباتر باشد.

اما در عرض دو سال همه‌چیز عوض شد. اسم آنها از قهرمانان جهان به ستارگان افول کرده تغییر پیدا کرد. پوگبا همچنان در منچستر رو به زوال قدم بر می‌دارد.

اومتیتی نه به نیمکت بلکه به سکوهای ورزشگاه نیوکمپ تبعید شده و واران و گریزمان هم روزهای پرفراز و نشیبی را در ترکیب تیم‌هایشان سپری می‌کنند و حال و روز خوبی ندارند.

دشام دیگر اومتیتی را به تیم ملی دعوت نمی‌کند، اما واران فعلاً برای نشستن روی نیمکت به اردوی خروس‌ها رفته و پوگبا و گریزمان اگرچه در زمین هستند اما تأثیرگذاری یک ستاره را ندارند.

فرصت دادن در رده ملی به بازیکن‌هایی که یک زمانی عصای دست مربی بودند در حال حاضر وضعیت خوبی ندارند، می‌تواند یک ایده باشد که دوباره بشود کیفیت قبلی آنها را برگرداند.

اما ادامه مسیر پس رفت و باخت‌های مشابه بازی پنجشنبه شب گذشته، ۲۲ آبان، می‌تواند حتی دشام را هم از دوباره اوج گیری بازیکنانش ناامید کند. مربی‌ای که برای پر کردن جای خالی ستاره‌هایش هیچ کمبودی ندارد.

کد خبر 455256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.