گردهمایی کارگران شهرداری گلپایگان برای تقدیر از شهردار

کارگران شهرداری گلپایگان با نصب طومار در مقابل ساختمان پارکینگ موتوری شهرداری این شهر از پیمان شکرزاده شهردار این شهر تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد عسگری یکی از کارگران شهرداری گلپایگان امروز (جمعه) در حاشیه گردهمایی کارگران که برای قدردانی از تلاش‌های پیمان شکرزاده شهردار این شهر بابت حل مشکلات کارگران، پرداخت بموقع حقوق و سایر مزایای آن‌ها برپا شد، اظهار کرد: پس از انتخاب وی به سمت شهردار شهر گلپایگان انگیزه کار کردن برای پاکبانان به دلیل داشتن ارتباط تنگاتنگ با کارگران و دیدار سرزده از آن‌ها و تکریم حقوق آن‌ها بیشتر شده است.

وی افزود: ۱۰ سال که مشغول نظافت شهر هستم تاکنون چهار شهردار سکاندار شهر گلپایگان شدند اما در هیچ کدام صداقت در گفتار و کردار و عمل کردن به مطالبات کارگران و تلاش برای توسعه و آبادانی شهر مانند وی ندیدم.

سید داوود ساجد از دیگر کارگران شهر گلپایگان اظهار کرد: سلامتی کارگران شهرداری در این موقعیت بیماری کرونا همانند پرستاران در معرض خطر قرار دارد با این تفاوت که پاکبانان به نظافت سطح شهر مشغول هستند اما از ابتدای شیوع کرونا تاکنون شهردار دستور توزیع ماسک و دستکش و مواد ضد عفونی کننده بین کارگران به صورت روزانه دادند.

وی می‌گوید: در مدت ۹ سال شغل پاکبانی معوقه حقوق و مزایا داشتیم و به تکریم کارگر توجه خاصی انجام نمی‌شد که  با اهتمام وی در روند  وضعیت پایدار شغلی کارگران و کارگران بهبود حاصل شده و این توجه ویژه نسبت به کارگران گام بزرگی است که باعث افزایش انگیزه کاری بین ۱۱۵ کارگر در این موقعیت کرونا شده است.

به گزارش ایمنا، در پی پرداخت بموقع حقوق و مزایا و معوقات و عیدی و تکریم کارگران و کارکنان شهرداری گلپایگان با نصب طومار در مقابل ساختمان پارکینگ موتوری شهرداری گلپایگان از پیمان شکرزاده شهردار این شهر تشکر و قدردانی کردند تا رونوشت این طومار به وزارت کشور و استانداری و مجمع نمایندگان استان ارسال شود.

کد خبر 455124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.