روزنامه‌های ورزشی ۲۲ آبان؛ فاجعه ۹ میلیون یورویی استقلال

لئوناردو پادووانی مدافع برزیلی سابق استقلال خواستار غرامت ۹ میلیون یورویی از این باشگاه شده و در همین راستا به دادگاه بین‌المللی فوتبال cas نیز شکایت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –پنجشنبه ۲۲ آبان- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "فاجعه‌ای بزرگ‌تر از ویلموتس در انتظار استقلال" به شکایت ۹ میلیون یورویی لئوناردو پادووانی از استقلال در دادگاه cas پرداخت، شکایتی که اگر حق مدافع برزیلی سابق استقلال در آن اثبات شود آبی‌پوشان در آستانه ورشکستگی قرار خواهند گرفت.

"گل" با عنوان"در تلویزیون ملی حق اظهار نظر رنگی نداری" به هشدار جدی مدیران صدا و سیما به محمد حسین میثاقی بعد از اظهارات جنجالی او پرداخت، کسی که حالا بعد از دست دادن محبوبیت عمومی گویا بین مدیران صدا و سیما نیز جایگاه خود را از دست داده است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "پیشنهاد پرسپولیس غیر رسمی بود و رد شد" به فگته‌های مدیر رسانه‌ای باشگاه زووله یعنی تیم فعلی رضا قوچان نژاد پرداخت، کسی که مدعی است باشگاه زووله قصد ندارد رضا قوچان نژاد را از دست بدهد و از همین جهت پیشنهاد غیر رسمی سرخ‌پوشان برای جذب این بازیکن رد شده است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "رونمایی از اهداف اسکو" به تقابل دوستانه ولی پراهمیت تیم ملی مقابل بوسنی پرداخت، رقابتی که برگ دیگری از دور بردهای اسکوچیچ در تیم ملی را نمایان می‌کند و از همین جهت برای هواداران، کارشناسان و رسانه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

"ایران ورزشی" با عنوان"آزمون سخت در هوای صفر درجه" به رقابت حساس ایران و تیم ملی بوسنی پرداخت، رقابتی که در آن خبری از ستاره‌های باتجربه تیم ملی نیست و اسکوچیچ قصد دارد با یک ترکیب جوان مقابل هم‌گروهی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۶ رقابت کند.

"شوت" با عنوان "طارمی خواست که به تیم ملی دعوت نشود" به ادعای جنجالی رسانه رکورد پرداخت، رسانه‌ای که مدعی است مهدی طارمی برای حضور در پورتو قید حضور در تیم ملی ایران را زده است!

" پرسپولیس" با عنوان"عبور از باتلاق مالی" به ترمیم وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس با منابع مالی و درآمدی این باشگاه در روزهای آینده پرداخت، البته که جذب بازیکن جدید نیز در گرو همین موضوع است.

"صدای سپاهان" با عنوان "بدرود یاور سپاهانی من" به خاکسپاری باشکوه محمود یاوری با حضور پیشکسوتان و هواداران سپاهان پرداخت، خاکسپاری که وداعی تلخ با سال‌ها خاطره سرهنگ در اصفهان بود.

کد خبر 454985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.