آخرین پرواز شاهین طلایی

ششصد و یکمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "آخرین پرواز شاهین طلایی بر فراز آسمان اصفهان" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به مراسم تشییع پیکر محمود یاوری دارد. مراسم وداع با زنده‌یاد محمود یاوری، صبح روز گذشته با حضور مسئولان ورزش استان و باشگاه‌های فوتبال اصفهان، پیشکسوتان فوتبال این استان، جمعی از فوتبالیست‌ها و ورزشکاران اصفهانی، داوران، هواداران سپاهان و ذوب‌آهن و اهالی فوتبال در ورزشگاه تختی اصفهان برگزار شد. پیکر مرحوم یاوری در قطعه نام‌آوران باغ رضوان اصفهان به خاک سپرده شد.

"دقیقه ۹ را جاودانه می‌کنیم" تیتر دیگری از این رسانه است که اشاره به اقدام باشگاه سپاهان در راستای تکریم زنده یاد یاوری دارد. باشگاه سپاهان قصد دارد برای تکریم از زنده یاد یاوری، دقیقه ۹ مسابقات این باشگاه یاد او را زنده نگه دارد. انتخاب دقیقه ۹ به این دلیل است که پیراهن محمود یاوری در شاهین اصفهان به این شماره بوده و سپاهان دقیقه ۹ همه مسابقات پیش روی خود را به نام او می‌داند.

"محمود خان پدر فوتبال اصفهان بود" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های محرم نویدکیا دارد. محرم نویدکیا در گفت و گویی در حاشیه مراسم تشییع پیکر محمود یاوری با بیان اینکه یاوری پدر فوتبال اصفهان بود، اظهار کرده: خیلی ایشان را از نزدیک دیدم و می‌شناختم. اگر بخواهم مرحوم یاوری را توصیف کنم، باید بگویم ایشان پدر فوتبال اصفهان بود و تنها می‌توانم به خانواده‌شان تسلیت بگویم.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 454975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.