راهزنان مسلح جاده‌های خوزستان به دام افتادند

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: هشت نفر سارق مسلح که در قالب یک باند در جاده‌های استان اقدام به راهزنی می‌کردند با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خوزستان دستگیر شدند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمد صالحی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو، محموله و احشام در سطح محورهای مواصلاتی استان به صورت مسلحانه بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با همکاری ماموران انتظامی و پلیس شهرستان شوش با انجام کار اطلاعاتی و اقدام تخصصی، اعضای این باند هشت نفره را در اطراف یکی از روستاهای شهرستان شوش شناسایی و بلافاصله به محل اختفای سارقان اعزام شدند.

صالحی با بیان اینکه ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات های جداگانه و هدفمند اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر کردند افزود: در تحقیقات اولیه پس از اعتراف یکی از سارقان ،مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان مسلح یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و سه دستگاه موتورسیکلت به کار رفته در سرقت ها، یک قبضه اسلحه شکاری و مقادیری اموال مسروقه کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری هستند خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد کرده و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.

کد خبر 454953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.