آمار کرونا تهران ۲۱ آبان؛ ۸۵ فوتی و ۸۹۰ ابتلای جدید

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا در بیست و یکم آبان ماه را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا زالی در گفت‌وگوی زنده خبری در خصوص آخرین آمار کرونا در تهران در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز چهارشنبه – بیست و یکم آبان- اظهار کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر به عنوان بیماران سرپایی به مراکز جامع سلامت در تهران مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه استان تهران همچنان در وضعیت قرمز بیماری قرار دارد، افزود: از تعداد کل مراجعین جدید شش هزار نفر به بخش‌های درمانی سرپایی و بالغ بر چهار هزار و ۷۰۰ نفر به بخش‌های بهداشتی مراکز درمانی مراجعه کردند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۹۰ بیمار تشخیصی کرونا در بیمارستان‌های تهران بستری شدند، گفت: از این تعداد ۱۷۰ بیمار به علت حال عمومی نامناسب به طور مستقیم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

وی با اشاره به بستری بودن شش هزار و ۷۰۰ بیمار در بخش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های تهران ادامه داد: از تعداد کل موارد بستری فعلی حدود هزار و ۸۰۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

زالی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در استان تهران از بیمارستان‌ها ترخیص یافته‌اند که فاصله این تعداد با آمار موارد بستری جدید نسبت به موج اول و دوم شیوع کرونا در تهران افزایش داشته است.

وی اظهار کرد: در مدت زمان مذکور ۸۵ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در استان تهران جان خود را بر اثر ابتلاء به کرونا از دست داده‌اند.

کد خبر 454947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.